voorspel de transfer...

bastiaan pieter

MF veteraan
24 dec 2004
1.949
0
noordwijk
nu de malle molen van de geruchten op volle toeren draait,wil ik weten; wat wordt de transfer van 2005 in de motogp...ik denk: max biaggi naar ducati, hopkins naar honda en chris vermeulen naar honda...wat jullie????
 
Hopkins zou naar Gresini kunnen verkassen, omdat Gresini met Red Bull aan het onderhandelen schijnt. Maar het Yamaha Gauloises team lijkt mij ook niet onwaarschijnlijk als Rossi met een eenmans team gaat opereren. 8-) 8-) 8-) 8-)

Telefonica wordt met Ducati in verband gebracht en dan vraag ik me toch af of Gibernau dan niet mee verhuist. O-)

Capirossi zijn contract loopt af en die zou ook wel is terug kunnen keren op een Honda. |(

Roberts is bij mij een vraagteken... evenals Tamada :? :? :? :?
Biaggi wordt bij ieder team genoemt, dus die laat ik in het midden. :?

Pedrosa gaat of voor het Repsol Team rijden of voor een HRC team. })

Checa moet met pensioen, dan kan Xaus weer terug op een Duc *D *D *D *D waar ie thuishoort.

Elias en het Tech 3 team zijn ook nog een raadsel voor mij, omdat ze hun Yamaha wel is niet zouden kunnen betalen volgend jaar.
Dit geldt ook voor D'Antin, want Rolfo schijnt ook weer weg te gaan -O- -O- -O-

Nakano en Kawa blijven bij elkaar. De kans is groot dat Jacque erbij komt ipv Hoffman.

en nu ben ik vast een team vergeten, maar dat vult men maar bij :9

Edit: Transfer van het jaar word denk ik geen coureur, maar een sponsor :Y
 
Hopkins zou naar Gresini kunnen verkassen, omdat Gresini met Red Bull aan het onderhandelen schijnt. Maar het Yamaha Gauloises team lijkt mij ook niet onwaarschijnlijk als Rossi met een eenmans team gaat opereren. 8-) 8-) 8-) 8-)

Telefonica wordt met Ducati in verband gebracht en dan vraag ik me toch af of Gibernau dan niet mee verhuist. O-)

Capirossi zijn contract loopt af en die zou ook wel is terug kunnen keren op een Honda. |(

Roberts is bij mij een vraagteken... evenals Tamada :? :? :? :?
Biaggi wordt bij ieder team genoemt, dus die laat ik in het midden. :?

Pedrosa gaat of voor het Repsol Team rijden of voor een HRC team. })

Checa moet met pensioen, dan kan Xaus weer terug op een Duc *D *D *D *D waar ie thuishoort.

Elias en het Tech 3 team zijn ook nog een raadsel voor mij, omdat ze hun Yamaha wel is niet zouden kunnen betalen volgend jaar.
Dit geldt ook voor D'Antin, want Rolfo schijnt ook weer weg te gaan -O- -O- -O-

Nakano en Kawa blijven bij elkaar. De kans is groot dat Jacque erbij komt ipv Hoffman.

en nu ben ik vast een team vergeten, maar dat vult men maar bij :9

Edit: Transfer van het jaar word denk ik geen coureur, maar een sponsor :Y

Hopkins naar Gresini?? Nee, die heeft in Valencia een 2 jarig contract getekend (las ik)
Capirossi denk ik ook niet dat ie naar Honda gaat, krijg je een Troy Bayliss effect....
Tamada heeft een 2 jarig contract volgens de commentator van eurosport...
Biaggi keert terug naar Camel, lijkt me *D
Barros blijft hopelijk ook bij Camel....
 
Vermeulen naar Pons ;)
Biaggi naar Ducati :Y
Pedrosa naar Repsol :}
Cappirossi naar Pons
Barros met de vut '(
Bayliss terug naar WKSBK *D ,of stopt.
 
heb gelezen dat tamada verzekerd is van een honda volgend jaar.
voor biaggi was waarschijnlijk geen plek meer, of het moest door de goede contacten komen met camel.
gresini is bezig met MS (waar aprillia vorig jaar door werd gesponsort).capi waarschijnlijk weer naar pons.
barros blijft als t goed is.
pedrossa gaat naar repsol.
k hoop dat gibernau samen met biaggi op n goeie duc komen.
hopkins moet in de plaats komen van xaus. en xaus moet weer naar ducati in de superbike,net als bayliss. :}
 
Hopkins naar Gresini?? Nee, die heeft in Valencia een 2 jarig contract getekend (las ik)
Capirossi denk ik ook niet dat ie naar Honda gaat, krijg je een Troy Bayliss effect....
Tamada heeft een 2 jarig contract volgens de commentator van eurosport...
Biaggi keert terug naar Camel, lijkt me *D
Barros blijft hopelijk ook bij Camel....
capi moet juist op honda. daar heeft ie genoeg ervaring mee.
dat word echt geen bayliss 2
 
Hopkins zou naar Gresini kunnen verkassen, omdat Gresini met Red Bull aan het onderhandelen schijnt. Maar het Yamaha Gauloises team lijkt mij ook niet onwaarschijnlijk als Rossi met een eenmans team gaat opereren. 8-) 8-) 8-) 8-)

Telefonica wordt met Ducati in verband gebracht en dan vraag ik me toch af of Gibernau dan niet mee verhuist. O-)

Capirossi zijn contract loopt af en die zou ook wel is terug kunnen keren op een Honda. |(

Roberts is bij mij een vraagteken... evenals Tamada :? :? :? :?
Biaggi wordt bij ieder team genoemt, dus die laat ik in het midden. :?

Pedrosa gaat of voor het Repsol Team rijden of voor een HRC team. })

Checa moet met pensioen, dan kan Xaus weer terug op een Duc *D *D *D *D waar ie thuishoort.

Elias en het Tech 3 team zijn ook nog een raadsel voor mij, omdat ze hun Yamaha wel is niet zouden kunnen betalen volgend jaar.
Dit geldt ook voor D'Antin, want Rolfo schijnt ook weer weg te gaan -O- -O- -O-

Nakano en Kawa blijven bij elkaar. De kans is groot dat Jacque erbij komt ipv Hoffman.

en nu ben ik vast een team vergeten, maar dat vult men maar bij :9

Edit: Transfer van het jaar word denk ik geen coureur, maar een sponsor :Y

ik vind checa het echt niet slecht doen tot zover eigenlijk. 10e in het kampioenschap kan erger en hij laat nog aardig van zich horen met de kwalificaties.
zo kun je er een hoop met de vut sturen..

eigenlijk zou rossi met de vut moeten, dan zou de rest een stuk beter uit de verf komen ;)

hopkins moet eigenlijk weg bij suzuki denk ik, tijd voor een echte motor voor hem.

en dan zo'n uitschieter van Roberts... wat moet je daar dan weer van denken :?
 
ik vind checa het echt niet slecht doen tot zover eigenlijk. 10e in het kampioenschap kan erger en hij laat nog aardig van zich horen met de kwalificaties.
zo kun je er een hoop met de vut sturen..

Ja, hij laat inderdaad van zich horen maar dan in negatieve zin
en ja, er kunnen idd. meer met de vut.
 
Ja, hij laat inderdaad van zich horen maar dan in negatieve zin
en ja, er kunnen idd. meer met de vut.
[/quote

het zou niet eens zo gek zijn,om er diverse met de vut te sturen..alleen mag barros van mij nog wel even mee blijven rijden..die man rijd nu al bijna 20 jaar!!!!! en heeft met alle toppers geracet o.a-doohan-criville-cadalora-gardner-rainey-swantz-beattie....en dan niet te vergeten de toppers van nu,barros is top!!!! *O* *O*
 
beetje onzin om iemand maar mee te laten doen omdat ie al zo lang meedoet. laten gaan is ook een kunst...
 
:^

Barros is een goeie, maar een toppper? Zeker niet voor die reden.

In zijn Pons tijd(en) heeft hij het altijd goed gedaan, dit seizoen staat 'ie wat verder naar achteren in het kampioenschap, maar denk aan Laguna Seca (waar ie totaal niks aan kon doen) en China (wat een beetje domme pech was)...heeft 'm veel punten gekost
;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan