Voorste LED pinkers monster. Waar plaatsen?

wopstah

MF'er
4 jun 2007
53
0
Edegem
Juuwwww,

Heb overlaatst LED pinkers gekocht voor mijn monster900 (1998). De achterste graak ik makkelijk kwijt. Maar waar kan ik die voorste plaatsen? Wat doen jullie om deze te plaatsen? Boren jullie een gatje in de koplamphouder of plaatsen jullie een bepaalde beugel om deze op te monteren?

Laat maar weten.

grtz
 
eerst ff picie van je fiets dan kunnen er mensen ideen spuien.

je kan idd houders om je voorpoten kopen, vindt ik zelf beetje lomp (maar das per motor verschillend).

Waar zaten ze origineel en wil je ze daar niet terug?



full
 
voila:

12333.JPG


:)

Het mooiste lijkt me op de houder van de koplamp. Heb al gehoord dat er standaard gaatjes zouden zitten, maar bij mij dus niet. Nog voor de volledigheid een foto van de hele fiets (micky mouse oren zijn al vervangen hoor ;) )

IMG_0796.jpg
 
Laatst bewerkt:
hmmm, 1 foto doet het blijkbaar niet.

Wel, omdat er niet echt plaats is voor voorzien. Plus dan zouden ze niet zo mooi zijn weggewerkt en kan je de draden zien lopen en zo.
 
gewoon boren in die oren :P

idd boren in die oren.

wil je dat niet dan doe je achter je bevestigingsbout van je lamp een plaatje die net naast je oren komt.
of je maakt een plaatje die onder aan je kroonplaat vandaan komt en dan kun je ze op de zelfde manier maken als waar ze nu zitten!

Je zegt in eerdere post dan zie je de draadjes?
 
Als je je werkelijk zo stoort aan die draden en schroefdraad: Haal je fitting en draden door het draadeindje naar buiten, zaag het draadeind op maat (dikte moer met ring), koop van die zwarte afdekdopjes die je op je moer drukt, maak daar een klein gaatje in, trek de draden erdoor heen en boor zo dicht mogelijk in de buurt een gaatje in de koplamp (of gaan ze bij Ducati niet in de koplamp :? ). Trek er anders een stuk zwarte krimpkous over, valt minder op. Ten slotte lopen je tellerkabel en remslangen daar ook in de buurt. Vind je dit alles niks ga dan rondrijden met een een opblaaspop op je buddy, dan weet je tenminste zeker dat niemand naar je draadjes kijkt :P
full
 
Als je je werkelijk zo stoort aan die draden en schroefdraad: Haal je fitting en draden door het draadeindje naar buiten, zaag het draadeind op maat (dikte moer met ring), koop van die zwarte afdekdopjes die je op je moer drukt, maak daar een klein gaatje in, trek de draden erdoor heen en boor zo dicht mogelijk in de buurt een gaatje in de koplamp (of gaan ze bij Ducati niet in de koplamp :? ). Trek er anders een stuk zwarte krimpkous over, valt minder op. Ten slotte lopen je tellerkabel en remslangen daar ook in de buurt. Vind je dit alles niks ga dan rondrijden met een een opblaaspop op je buddy, dan weet je tenminste zeker dat niemand naar je draadjes kijkt :P
[afbeelding]
:} :} :}

Maar hoe zou zijn dame dat vinden :?

_O-
 
Als je je werkelijk zo stoort aan die draden en schroefdraad: Haal je fitting en draden door het draadeindje naar buiten, zaag het draadeind op maat (dikte moer met ring), koop van die zwarte afdekdopjes die je op je moer drukt, maak daar een klein gaatje in, trek de draden erdoor heen en boor zo dicht mogelijk in de buurt een gaatje in de koplamp (of gaan ze bij Ducati niet in de koplamp :? ). Trek er anders een stuk zwarte krimpkous over, valt minder op. Ten slotte lopen je tellerkabel en remslangen daar ook in de buurt. Vind je dit alles niks ga dan rondrijden met een een opblaaspop op je buddy, dan weet je tenminste zeker dat niemand naar je draadjes kijkt :P
[afbeelding]

LoL... mijn dame zou er idd niet zo met kunnen lachen :p

hier de pinkers:

full
 
Nope ... zijn 12V21W lampjes ... qua vorm lijken ze wel op bovenstaande, maat de bajonet "pootjes" zitten onder een hoek van ongeveer 120 graden ipv recht tegenover elkaar zoals bij dit voorbeeld :Y

Heb het al geprobeert met 4W lampjes, en dan 1 pootje afgevijld, maar dan trilt het lampje steeds los, knippert hij te snel, en geeft natuurlijk slechts licht voor een 4W lampje -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan