Voorstel: categorie "Media" op MF?

Categorie "Media"... goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 3 18,8%
  • Nee

    Stemmen: 13 81,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16

Curver

MF veteraan
7 nov 2003
1.521
0
Apeldoorn
Waarom hebben we eigenlijk geen Forum-onderdelen genaamd "Media" met als subcategoriën "Foto" en "Film"? :? :?

Dat zou naar mijn mening leiden tot meer overzicht, aangezien foto's en filmpjes nu verdeeld zijn over meerdere topics, in verschillende categoriën. Ook in de diverse regiotopics worden pagina's gevuld met foto's.

Ik krijg soms de klacht dat een normaal 'afspreektopic' traag wordt door de hele rij foto's die erin staat. En om nou elke keer een apart topic aan te maken in "Algemeen"... Een Media-onderdeel in het forum zou dan ideaal zijn. Ik maak daar dan een topic aan, waar ik naar kan verwijzen dmv. een simpel linkje in het 'afspreektopic'. 8-)

Ook topics als "Het grote motorfilmpjes topic" e.d. zouden dan verplaatst kunnen worden naar deze categorie, mooi geconcentreerd op 1 plek *O*

zie ook:
Je mooiste (eigen) motor foto
Het grote motorfilmpjes topic
het grote zelfgemaakte filmpjes topic?
Tank Camera Movie NapO Pau Arnos
show je speel foto"s!
MSL 8 augustus
[Centraal] Foto's/Video's MegaMeeting Barneveld.
Post hier leuke politie<>motor foto's
Bulletcam MegaMeeting 2005 (Augustus)
Film MegaMeeting met iedereen
[Centraal] foto's en filmpjes MegaMeeting 2004
Circuitfoto's Zandvoort 8-8-2005
....en dat zijn dan nog maar een paar voorbeeldjes :+

Ik zeg niet dat alle foto's daar geplaatst moeten worden, maar vooral de fotosessies met tientallen foto's kunnen we (ik :+ ) dan zonder problemen kwijt.

Tis maar een suggestie ;)
 
Laatst bewerkt:
D'r komt geeneens een motorscooter subforum....
 
Op zich zit er wat in. Het nadeel is echter dat je het overzicht gaat verliezen. Momenteel hebben we op MF namelijk een mooie scheiding tussen de verschillende motortypen (wat natuurlijk heel logisch is); wat jij voorstelt is een grote vergaarbak waar topics in staan die bij elkaar horen puur en alleen omdat er toevallig veel foto's en filmpjes in staan. Zoek je dus filmpjes over sportmotoren, dan moet je vanaf dan niet alleen het Sport-forum checken maar ook het nieuwe Filmpjes-forum.

Op dit moment ben ik dus geen voorstander.
 
okee goed argument

ik zie het ook als vergaarbak, maar ik denk dat het vanzelf gebeurd dat mensen zullen linken vanaf bijvoorbeeld het sport-forum naar het desbetreffende topic, zoals nu ook al vaak gebeurd als iemand iets interessant vindt en dat wil delen met zijn mede-forummers.

mijn argument vóór zou zijn dat het dus juist meer overzicht geeft, omdat je de foto's niet meer hoeft te zoeken tussen talloze pagina's met normale topicpraat.

maar ik stel voor dit topic gewoon ff de tijd te geven, als de trend zich doorzet in de poll dan leg ik mij daarbij neer :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan