Voorstel InkoopActie Garmin Zumo 550

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trippelke

Die hard MF'er
18 sep 2007
312
0
Limburg (België)
Hallo beste motards,

Ik zal maar in 1 keer met de deur in huis vallen.
Omwille van de zo interessante Britse Pond ben ik samen met enkele collega's bezig om een groepsaankoop te organiseren.

De normale prijs in België ligt op 650€
De prijs momenteel zonder groepsaankoop ligt op 400€ indien ik in de UK bestel.

Nu is mijn vraag natuurlijk, hoeveel mensen hebben er interesse om via mij een ZUMO te bestellen?

Jullie begrijpen dat wanneer ik kan vertellen dat ik er 10 koop, de prijs ook beter zal liggen wanneer ik er maar 2 koop.

Ik hoop bij deze dat jullie veel reactie's geven zodat het interessant voor ons allen kan worden.

In verband met de betaling en levering kan ik jullie allen meedelen dat het zeer simpel zal gebeuren.

Eerst betalen, daarna bestellen, daarna afhalen (of verzenden tegen meerprijs)
Ik zeg dit kort en krachtig want wil geen last krijgen met mensen die het niet correct vinden hoe er word gehandeld.

Geïnteresseerde:

- Trippelke
- Stormkraai
-
-
-
-
-
-
-
-
...
 
Laatst bewerkt:
Dit zou zeer erg jammer zijn.
Iedereen wil toch zo goedkoop mogelijk geholpen worden.
We kunnen elkaar alleen maar helpen om dit te doen lukken.
 
los daarvan, er gaan geruchten (en meer is het ook nog niet) dat er begin 2009 een zumo 660 uit komt .....

ALS dat zo zou zijn, dan zullen sommigen liever de nieuwere versie wilen, danwel wachten op de stroom 2dehands zumo's ;)
 
Laatst bewerkt:
Bij deze wil ik dan zeker en vast zeggen dat ik geen handeltje wil gaan drijven.
Ik wil me alleen vrijwillig aanmelden om iedere motard te helpen in zijn zoektocht naar een goedkopere oplossing in deze toch wel niet zo erg goedkope wereld.
 
Inkoopacties zijn niet meer toegstaan op M-F omdat daar door handelaren misbruik van werd gemaakt.

slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan