Voorstel: MF op de beurs van Utrecht?

Er6ik

MF veteraan
12 jun 2003
2.096
0
Breda
Misschien is dit off-topic, maar ik kreeg net een leuk idee:

Zou het niet leuk zijn als de mensen achter MF een (kleine) stand hadden op de beurs van Utrecht?

Het zou een mooie plaats zijn om iedereen tegen het lijf te lopen om een praatje te maken (bar + bbq + stoelen = een gezellige dag! Dan hoeven we de rest van de beurs niet meer te zien *D )

Natuurlijk is dit waarschijnlijk een dure grap, maar de mensen van MF zouden dan merchandise kunnen verkopen (de MF-stickers, MF t-shirts, Fast bikes DVD's, etc) En waarom niet? Kicxstart wordt er ondertussen ook steeds rijker van...

Laat me maar weten wat jullie er van vinden!
 
lijkt een leuk idee als het financieel haalbaar is...... enne kickstart heeft ook een goed lopend blad :X
 
full
 
Tsja, ik ken MF pas een maand of 4 (en ben er een beetje aan verslaafd geraakt). Het lijkt/leek me wel leuk om een aantal van jullie (en MF) in levende lijve tegen te komen.
:)
 
Het lijkt/leek me wel leuk om een aantal van jullie (en MF) in levende lijve tegen te komen.
:)

Je kunt ook morgen om 11.00 ff naar Amersfoort komen. :P

Idd goed om dit weer even onder de aandacht te brengen. :)

[me]SprintRS: Lara was me net voor...[/me]
 
Op zaterdag 20 september 2003 23:27 schreef **Lara** het volgende:Ik was lekker eerst :P

Ik was alweer bezig met een extra zinnetje in mijn reactie op de reactie (?), maar nu was je me wéér net voor... ;)

Morgen geen rookgordijn opwerpende Laro?
 
Motorbeurs Utrecht is suf. Kost handen met klauwen, er is nooit iets nieuws en voor koopjes hoef je daar ook niet te wezen.
We kunnen beter onze hobby een eer aan doen met zun allen een rondje gaan rijden en wat ouwehoeren over van alles.
 
Leuk idee....
'kost klauwen vol met geld' :?

Ligt eraan wat je wilt natuurlijk ;)

[me]koopt zelf weinig op beurzen[/me]
 
Leuk idee....
'kost klauwen vol met geld' :?

Ligt eraan wat je wilt natuurlijk ;)

[me]koopt zelf weinig op beurzen[/me]

Dat bedoel ik. Je betaalt een flinke som om naar binnen te mogen, en vervolgens heb je er niets aan.

[me]Ooze koopt ook zelden iets op beurzen[/me]
 
Zou het niet leuk zijn als de mensen achter MF een (kleine) stand hadden op de beurs van Utrecht?

Het zou een mooie plaats zijn om iedereen tegen het lijf te lopen om een praatje te maken (bar + bbq + stoelen = een gezellige dag! Dan hoeven we de rest van de beurs niet meer te zien *D )

Haha je hebt het over een (kleine) stand, maar je wil wel iedereen van het MF ontmoeten? Ik zou gewoon naar een MF meeting gaan. Ook leuk! Overigens kost dat klauwen vol met geld een stand op de beurs ;)
 
Op maandag 22 september 2003 17:15 schreef Stephanie het volgende:Haha je hebt het over een (kleine) stand, maar je wil wel iedereen van het MF ontmoeten? Ik zou gewoon naar een MF meeting gaan. Ook leuk! Overigens kost dat klauwen vol met geld een stand op de beurs ;)
En als we dat nou eens laten sponsoren??

Als je ziet wat de providers verdienen aan al die internet verslaafden die op deze site rondhangen....mischien moet het dan een soort "MotorForum/HetNet Internet-Punt" worden ofzo, gecombineerd met deze site. Zou lachen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan