voorstellen dan: Mongoose

Mongoose

MF'er
18 apr 2006
61
0
Amersfoort
Hallo allemaal!

Ik ben Robin woon op t moment op kamers in utrecht kom vers van brommer forum af en ben nu 19 jaar ga binnenkort mn theorie aan! daarna praktijk moet het zooitje nog halen en daarna doorsparen voor een 25kw fiets ben dr nu heel actief mee bezig! en hoop het netjes te halen allemaal...ik heb veel schakel brommertjes gehad Rieju sm, Honda MT, suzuki TSX dus de basics are allready there :P

Als in mijn rijbewijs heb gaa ik lekker doorsparen voor een 25kw fietsje Ik ben zelf helemaal gestoord van Enduro/ Supermotards :9~ dus dat gaat t ook worden! :]

maar gaa sowiso aan de slag om de meuk om te bouwen naar supermoto moet wel goed komen heb al wat modellen op t oog maar is nog moeilijk kiezen..

xr250
!!dr350s!!
nx 250
tt350
exc 250 (erg leuk maar sooooooooo duur :Y )

maar mn voorkeur gaat especially uit naar dr350s :o

maar first things first rijbewijs!! :Y

dit forum lijkt me echt super gezellig bekijk t nu al een tijdje echt super divers en heel veel gekke gozers! mafkees van een martijn(tje) :}

zal mn vorderingen wel vermelden en als ik een fiets heb pics plaatsen! :Y

Big up Ya'self, Ride safe :W
 
Hey, welkom op Motor-Forum! :W

En ja, Enduro's en SM's zijn ook helemaal mijn ding. :P
Je kan er een hoop fun mee beleven zo lang je je een beetje inhoud op de weg,
anders is zo je rijbewijs foetsie. *D
 
:W
full


Als je je icoon wilt resizen, ff hier vragen. 8-)
 
tenx allemaal!* :P

jaa man ik gaa ook cker niet als een aso op zo een enduro/sm rijden (al zijn die dingen er gewoon voor gemaakt en word je gewoon sago als je je gewoon moet inhouden op zo een ding!) maar komt wel goed!
 
jaa man ik gaa ook cker niet als een aso op zo een enduro/sm rijden (al zijn die dingen er gewoon voor gemaakt en word je gewoon sago als je je gewoon moet inhouden op zo een ding!) maar komt wel goed!

Jezelf inhouden op een Enduro/SM is zeker wel lastig als zo'n ding er van nature
in principe gewoon om vraagt, ik begin ook steeds meer last te krijgen van asociaal gedrag :X . Maar de politie weet dat ook wel dus kijk maar uit! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan