Voorstellen Doopk

Doopk

Rookie
2 jan 2022
8
18
Hi allen,

Zojuist mijn account aangemaakt en ik dacht laat ik mij eerst eens voorstellen.

Ik ben Ken, 36 jaar en woon in Beneden-Leeuwen. Ik rij nu zo'n 7 jaar motor. Begonnen op een gsxr-750 en deze na een aantal jaar besloten te verkopen. Toen begon het zoeken naar wat nieuws.

In 1 keer de stap naar een chopper gemaakt, een intruder 1400. Na wat eifel ritjes toch besloten dat een chopper nog niet mijn ding was en de overstap naar een makkelijk sturende speelse motor gemaakt, de kawa er6n. Geweldig ding maar ik mis wat power.

Gelukkig besloot mijn vriendin afgelopen jaar ook haar rijbewijs te gaan halen. En dat opende ook weer deuren voor wat nieuws 😉 . Nu eens gek gedaan en twee nieuw motoren besteld waar we nu op wachten. Een mt07 voor haar, en voor mij een mt09 tech black. Levertijden zijn wat lang dus nog ff geduld hebben maar optijd voor het goede weer moet lukken!
 
Wauw, gave motors man! Wachten duurt lang... Heel veel plezier op het forum gewenst!
 
Het is even geleden sinds mijn beginpost. De MT09 heb ik inmiddels geannuleerd. Helaas werd de wachttijd alsmaar langer. Maart werd, april, april werd mei, mei werd augustus en ook dat was niet zeker. Dus toen maar besloten om toch voor een ocassion te kijken en uiteindelijk is dit hem dan geworden:

1652447269003.png


Ook geen straf om op te rijden hoor! Wat een heerlijke machine!
 
Het is even geleden sinds mijn beginpost. De MT09 heb ik inmiddels geannuleerd. Helaas werd de wachttijd alsmaar langer. Maart werd, april, april werd mei, mei werd augustus en ook dat was niet zeker. Dus toen maar besloten om toch voor een ocassion te kijken en uiteindelijk is dit hem dan geworden:

Bekijk bijlage 1760322

Ook geen straf om op te rijden hoor! Wat een heerlijke machine!
klein verschil met de mt-09 ;) maar een prachtige motor, heeft je vriendin de mt-07 inmiddels binnen?
 
klein verschil met de mt-09 ;) maar een prachtige motor, heeft je vriendin de mt-07 inmiddels binnen?
Thanks! Ja aardig verschil maar vooralsnog geen spijt van 😀

De mt-07 is helaas nog steeds niet binnen. Begin juni is de laatste prognose. Dus nog even geduld hebben totdat we samen kunnen rijden.
 
Thanks! Ja aardig verschil maar vooralsnog geen spijt van 😀

De mt-07 is helaas nog steeds niet binnen. Begin juni is de laatste prognose. Dus nog even geduld hebben totdat we samen kunnen rijden.
Aah dat is ook al bijna, en dan niet lullig in de eerste versnelling wegrijden hè, dat houdt ze niet bij;)
 
Aah dat is ook al bijna, en dan niet lullig in de eerste versnelling wegrijden hè, dat houdt ze niet bij;)
Haha nee dat is een goede manier om ervoor te zorgen dat ze al snel niet meer (samen) wil rijden. Liever dan wat rustiger aan zodat ze zelf wat vertrouwen en vooral plezier krijgt.

De andere rijstijl bewaar ik wel voor de solo ritjes over de dijkjes in de buurt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan