Voorstellen orphy

Orphy

Rookie
23 mei 2018
7
0
Grunn!
Graag stel ik me even voor, mijn naam is Ronald, woonachtig in het hoge noorden en sinds kort in het bezit van een Ducati 999S van 2004.
Hiervoor paar jaar niet gereden en daarvoor 10 jaar lang op een V-max. Was met het verbouwen daarvan een beetje doorgeslagen met als gevolg dat ik op het laatst met een 360 achterwiel rondreed. (Nou ja, rond.... meestal rechtdoor)
Dit apparaat werd voor mijndeur weggestolen en toen was ik er even klaar mee.
Onlangs kreeg ik de mogelijkheid om mijn boot te ruilen met de Ducati en dacht daarmee weer met het motorrijden te beginnen.
Helaas is het toch niet helemaal mijn ding, kan er niet echt een goede zit op vinden en ben blijkbaar toch niet meer zo jong als mijn hoofd denkt 8-)

Ik ga hem daarom te kop zetten en kreeg de tip om het hier te proberen.
Daarna maar eens verder kijken of ik wat anders meer “geschikt” kan vinden.

Er zitten nogal wat Carbon delen op dus zal ook een topic starten bij onderdelen, wellicht interessant voor iemand die wat zoekt voor zijn 999.

Gr.

Ronald
 
:W Ronald
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Hahaha, ik meende de naam al te herkennen. Ik ben jaren actief geweest op het V-max forum onder de naam orphelins.

On topic, ik had dat met die foto’s eindelijk uitgevonden via Photobucket op een ander forum totdat ze ineens bedacht hadden dat je daar flink voor moest gaan betalen. Ik probeer wel even wat, het gaat in ieder geval om de motor in deze advertentie. (Wel in het Duits....grensgevalletje he)

Motorrad gebraucht kaufen | eBay Kleinanzeigen
 
Leuk is dat, sinds ze de mijne gejat hebben ben ik bijna niet meer op het forum geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan