Voorstellen + project foto's

Billy61764

Rookie
26 sep 2014
3
0
Hi,

Ik ben Pieter en ben bijna klaar met mijn Honda Shadow VT700 project.
full


full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full


Ik ben er nu al 12 maanden aan bezig en ben nu met de laatste dingetjes bezig. Ik zit er nog mee dat de spanningsregelaar 18 volt geeft. Er is al een nieuwe spanningsregelaar op gekomen, maar dat heeft niet geholpen. Dus zal het wel aan de dynamo liggen, daar ga ik komende maanden mee bezig.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties, klopt de tank moet nog een keer over. Ik wou graag rijden en heb de tank een beetje afgeraffeld. Het zadel is precies zoals ik voor ogen had. Zoals hij nu zit rijd ik het lekkerst.
 
Laatst bewerkt:
Als ik naar de constructie kijk van de achterzijde vraag ik me werkelijk af wat er gebeurd als je door een kuil over over een hobbel rijdt. Mag hopen voor je dat de boel dan niet "knik".
In de volksmond noemen dit soort fietsen een "Death trap".

Ik zou me er niet aan wagen.
 
Ieder zn eigen ding natuurlijk,en ieder doet het op zn eigen manier!!!
Daarvoor niks anders als respect...
Maar dat zadel is idd wel een dooddoener,trekt de hele lijn uit de motor en ziet er idd uit alsof er nog een zadel voor moet komen en deze voor de passagier is ofzo...
 
Alle reacties zijn welkom, ik respecteer ieders mening. Het zadel ga ik deze winter nog eens kritisch bekijken, lijn gaat inderdaad boven zitgemak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan