voorstellen Thor69

thor69

MF'er
24 aug 2008
84
0
Kapelle
Hallo allemaal, na lang te hebben gelezen en gekeken heb ik me hier aangemeld om ook op deze wijze bezig te zijn met mijn hobby. Ik rij nog niet zo lang motor ( 3 jaartjes) maar ben wel verslaafd geraakt. Dit resuleerde dan ook om naast mijn huistuinwerkmotor zelf te gaan sleutelen aan een motor. Ik heb dan ook enige tijd geleden via hier twee motoren gekocht om daar 1 rijdende van te maken. Alles openmaken, schoonmaken, vervangen wat nodig is en mooi maken. Mbv een wph en diverse contacten leer ik hier veel van. Fotoos zal ik in de toekomst ook bijsluiten, maar net zoals het sleutelen aan een motor is ook dit gedeelte nieuw voor mij, dus het zal wel even duren. Ik heb trouwens 2 Honda CB750K's waar ik mee aan de slag ben. Alles eraf, alles kaalhalen ( heb nu ook zelf een straalcabine gemaakt ) en alles opnieuw in de lak. Het lijkt me te gek om dit te kunnen delen met andere en zodoende reacties te krijgen die mij verder kunnen helpen of mij afentoe een zetje in de rug kunnen geven als ik een technisch dipje heb.

Tot zo ver mijn eerste berichtje en ik zal niet te lang wachten om mijn fotoos te laten zien van mijn werk tot nu toe.
 
:W Thorsten
full
Suc6 :] Als je ook een icoon wilt of resizen, ff hier vragen 8-)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan