Voorstellen waarom ik hief ben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou zeggen als je zo,n goede vriend ben ,leen hem dan even het geld,of verkoop die MT07 en
schenk de helft aan je maat,zo kunnen jullie beide weer rijden,dat is pas funding :Y
 
TS en z'n maat zullen nu natuurlijk zeggen dat 't makkelijk praten is als je WEL geld hebt.
Maar dan vergeten ze dat toen wij jong waren dat we zijn begonnen met het wrak(ken) van de weg.
Nee, wij namen geen lening om te kunnen rijden. (in die tijd kon je die bijna ook niet krijgen)

Weet nog maar al te goed dat we met zo'n barrel bij een kruispunt kwamen en dat mijn maat door de rem trapte.
Vlogen we met 80km/h vol over de kruising. Had anders kunnen aflopen. :X
Of een auto waarvan plaatwerk onder je voeten geheel was weggerot. Repareren met koelkastplaat!
Kon goedkope auto kopen waarvan de koppeling versleten was. Nooit gesleuteld aan auto's. Toch met 1 wk was ie weer klaar!
Dat alles heet 'tering naar de nering zetten'!!
 
Ik heb in 2017 een nieuwe multi 950 gekocht, maar in 2019 kwam de S. Ik wil graag een crowdfunding om deze afschrijving en meerprijs te compenseren. Wie zet dit voor mij op? Wie is mijn MF vriend?

Ik had echt geen keuze, moest de S kopen.
 
TS en z'n maat zullen nu natuurlijk zeggen dat 't makkelijk praten is als je WEL geld hebt.
Maar dan vergeten ze dat toen wij jong waren dat we zijn begonnen met het wrak(ken) van de weg.
Nee, wij namen geen lening om te kunnen rijden. (in die tijd kon je die bijna ook niet krijgen)

Weet nog maar al te goed dat we met zo'n barrel bij een kruispunt kwamen en dat mijn maat door de rem trapte.
Vlogen we met 80km/h vol over de kruising. Had anders kunnen aflopen. :X
Of een auto waarvan plaatwerk onder je voeten geheel was weggerot. Repareren met koelkastplaat!
Kon goedkope auto kopen waarvan de koppeling versleten was. Nooit gesleuteld aan auto's. Toch met 1 wk was ie weer klaar!
Dat alles heet 'tering naar de nering zetten'!!
Ik heb de eerste jaren alleen maar oude gebakkies gereden,mijn eerste viel nog net niet uit elkaar van ellende,
gekocht voor 900,- waar ik flink wat uurtjes voor had gewerkt,kreng was zo gaar al het maar kan,zelfs de bougie schoot
uit de cilinderkop omdat de draad gaar was,maar als hij het deed had ik er lol mee,hij was geheel van mij,zo heb ik het mijn hele leven gedaan,
zelfs op mijn huis staat geen Rabo op de voorgevel,de jeugd van tegenwoordig is gewoon te veel verwend,krijgen alles van hun ouders
en zo groeien ze op met het idee dat alles gratis is of je leent er voor,ga er maar gewoon voor werken,hoef je ook geen
crowd funding te doen.
 
En dan noodgedwongen de weg op met alleen WA, want een AR is toch net iets te duur???
Opstappen en dan 3 straten verder rijdt je de Duc in puin. Direct einde oefening.
O nee........................ nog wel effe 5jr iedere maand aftikken! :9
Nee hoor, ik had een relatief goed betaalde baan, de motor was in 5 maanden afbetaald.
 
Mijn motor was € 900, uit 1993. Gelijk na 2 week klapt de bobine kabel door naar de bougies. 110 euro afgetikt. Kwam erachter dat ik ook nog 2 nieuwe banden nodig was voor mijn eigen veiligheid, ook maar 320 euro afgekikt.
Nee daar was ik niet blij mee !!

Ik verdien niet super veel, maar hou genoeg over om ook nog redelijk te kunnen sparen ( voor mijn idee ). Mijn motor komt uit 1993 en is makkelijk om zelf aan te leren sleutelen. Heb ik net zoveel lol als iemand met een motor van € 5,000 ? ECHT WEL.

Stiekem droom ik wel van een bijna nieuwere motor met ABS. Maar geduld is een schone zaak en het komt wel..... voor nu rijdt ik op dit gebakkie.

Dus, als ik hem was zou ik gewoon een beetje elke keer aan de kant leggen voor een motor. Alhoewel, ik van genoeg mensen hoor die ook onder bewind staan, dat ze amper kleding geld hebben, dus vraag me af of hij uberhaupt voor een motor kan sparen.

Ik weet het wel, als ik elke maand onder een X bedrag kom wat ik over hou, dan moet ik mijn motor ook verkopen. Want je kan nog wel zo leuk een auto en een motor hebben, maar als je niks meer over houdt in de maand, zou er ook nooit een andere kunnen komen.
 
Beter de topic titel ff veranderen in waarom ik zo lief ben,misschien reageert er dan wel een of andere miljonair
die wel leuke knul in leer pak zoekt 🤭 :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan