voorstellen

ilsee10

MF'er
13 jun 2011
44
0
Beverwijk
nou ik zal mij even snel voorstellen!

Mijn naam is Ilse, ik ben 22 jaar en woon in Beverwijk.

Ik heb 2 maanden geleden mijn motorrijbewijs gehaald en daarna moest ik dus flink gaan sparen om een motor te kunnen bekostigen. Nu is het bijna eindelijk zo ver ik ga woensdag kijken voor een yamaha mt03, 2008.

Hierdoor ben ik ook op deze forum terecht gekomen want ik zocht informatie over hoe ik een motor met een buitenlands kenteken kon invoeren in Nederland. Deze motor waar ik woensdag dus voor ga kijken heeft een Engels kenteken. En sommige mensen vragen zich af waarom ik een motor misschien wil gaan kopen met een buitelands kenteken. Nou, het scheelt mij dus veel geld en voor het geld wat ik heb kan ik dus een veel nieuwere motor kopen dan dat ik een motor aanschaf met een Nederlands kenteken.

Ik hoop verder de rest van mijn informatie ook hier van dit forum af te kunnen halen zodat ik altijd op de hoogte blijf als vrouw zijnde over alles wat met een motor te maken heeft!
 
:W ilsee10 :W

full


met je rijbewijs en :] motor :]


full

op MF
 
:W Ilse
full
Gefeliciteerd
met het behalen van je Atje en je :]
Als je een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Laatst bewerkt:
Welkom Ilse hier op het forum!

Neem ook eens een kijkje in ons topic vol gezellige en prettige gestoorde studenten, puppies, oudjes en andere liefhebbers van motorrijden. We hebben regelmatig gezellige ritjes, macmeets, bios bezoekjes en ook zijn we vaak van de partij op circuitdagen. Enne we kunnen nog wel wat vrouwelijke versterking gebruiken daar })

Regio Haarlem 202: Trektraining

Ps: laat je niet afschrikken door de opmerkingen van de mannen, anders zeg ik wel dat ze lief moeten zijn voor je ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan