Voorstellen

Joost85

MF'er
1 jun 2019
38
13
Hoi,

Mijn naam is Joost, 34 lentes jong en woonachtig in de Haarlemmermeer.
Ik ben begonnen op een oude Diversion 600, welke ik voor weinig kon overnemen. Prima ding om je mee te verplaatsen, maar na een jaar of 2 wilde ik wel eens iets anders.
Zodoende een R6 2002 aangeschaft en vorig jaar 2x circuit Zandvoort aangedaan voor circuittraining. Dit jaar alweer een dag geweest.

Aangemeld op dit forum omdat ik met wat vraagjes zit, maar ook gewoon om 'niet anoniem' rond te neuzen...
 
:W Joost
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Welkom Joost, veel success hier!

Hier is het R6 topic mocht jer vragen hebben is daar misschien iemand die je kan helpen en anders dwalen hier wel genoeg mensen rond met kennis van zaken!

 
Hoi,

Mijn naam is Joost, 34 lentes jong en woonachtig in de Haarlemmermeer.
Ik ben begonnen op een oude Diversion 600, welke ik voor weinig kon overnemen. Prima ding om je mee te verplaatsen, maar na een jaar of 2 wilde ik wel eens iets anders.
Zodoende een R6 2002 aangeschaft en vorig jaar 2x circuit Zandvoort aangedaan voor circuittraining. Dit jaar alweer een dag geweest.

Aangemeld op dit forum omdat ik met wat vraagjes zit, maar ook gewoon om 'niet anoniem' rond te neuzen...
Iemand uit de buurt, gezellig.
Welkom.
 
Laatst bewerkt:
Hoi! Ik ben 'Highlander' (KawaHigh), bekend vanuit de beginjaren van M-F. Ik heet Yvonne, ben 49 en getrouwd met 'TLPeter' die ik hier op M-F heb leren kennen. Ik rij nog steeds mijn trouwe bruutje; een kawa ZXR400je.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan