Voorstellen

YZF750R1984!!

Rookie
29 aug 2019
17
2
Goedemorgen, ik ben André en heb een Yamaha YZF 750R helemaal trots ermee. Nou heb ik een vraag, weet iemand een motorclub voor dit type motor? Of een algemene alle merken club, of youngtimer club of iets in die richting? Bij de YZF R club wordt ik niet toegelaten helaas. Dus mocht iemand een leuke club weten hoor ik het graag. Ja het is een oldskool motor, uit de tijd van de ZX7-R, Suzuki S-rad, etc misschien is er zo'n club voor zulke motoren? Als iemand iets weet zou top zijn. Mvg André
 
Hoi André!

Een hele fijne motorclub vind je op motor-forum.nl. Allemaal leuke spelletjes, groepjes mensen uit dezelfde omgeving die met elkaar kunnen rijden, noem maar op! *O*

Ohja! Welkom! ;)
 
Goedemorgen, oké dat is dus hier toch op Motor-Forum.nl en ja bedankt voor je reactie. Dit is dan de motorclub?
 
Dit is alles !-O-

Maar welkom ,natuurlijk en geniet ervan :t
 
Dit is alles !-O-

Maar welkom ,natuurlijk en geniet ervan :t
Nou ja dit is dan toch al mooi vind ik. Maar dacht dat er speciale clubs ervoor waren/zijn. Of iets in die richting van de ZX7-R, S-rad, YZF 750R en motoren uit dat tijdperk.
 


zal vast wel wat van die mooie ouwe rommel bijstaan :t
 


Bij de YZF R club wordt ik niet toegelaten. R6, R1, R7 terwijl er bij mij toch echt YZF 750 R staat. Ze vonden dit type er niet tussen passen na onderzoek op internet. Vreemd vind ik het wel dat ze bij die club niet van het bestaan af wisten. Maar goed het is niet anders. Maar in elk geval bedankt voor de linkjes
 
:W André
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan