Voorstellen

JeffB

Rookie
29 mei 2020
9
1
Assen
Beste Forumleden,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Jeffrey 47 jaar en bezitter van een Suzuki Bandit 1996 33.000 op de teller. Je begrijpt het al, door omstandigheden niet veel gereden. Echter het baasje stond in de schuur en vond het toch zonde om hem zo te laten staan. Twee jaar geleden weggebracht en flinke onderhoudsbeurt gehad. Toch had hij toen al snel startproblemen.
Was er zo flauw van en door alle drukte kwam hij weer op zijn vertrouwde plek terecht. Dit jaar weer de moed bijelkaar gepakt en gekeken of die wilde starten. Helaas.
Heb natuurlijk het forum uitgespit om te kijken waar het euvel kan zitten. Maar helaas. Voordat ik nu alles hier uitgebreid ga vertellen, waar kan ik mijn topic openen?

Hoop dat jullie me hier kunnen helpen, zodat ik het eerst zelf kan proberen voordat ik hem weer weg breng...

Gr Jeffrey
 
Nou Jeff, welkom.
Met een carburateurfiets zou ik beginnen met een grote carburateur schoonmaak (incl. leidingen en benzinekraan) dan de tank legen en verse benzine (ethanolvrij!) erin....
Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37! lijkt me een goede start voor verdere aanwijzingen.

Bedankt Thijs,
Ik heb het een en ander al gedaan, maar helaas zonder resultaat.
Ik zal even naar die topic gaan en wie weet...
 
:W Jeffrey
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan