Voorstellen

MichielM

Rookie
11 nov 2020
4
4
Dag motormuizen

Ik ben Michiel 19 jaar en sinds kort eigenaar van een Honda Cb125s3 (1978) & een Honda Mt5

De CB had wat probleempjes bij aankoop, vandaar probeer ik deze deels op te knappen. Nu ben ik wat drempels tegengekomen waarvan ik de oplossing niet weet dus hoop ik deze te kunnen verkrijgen van onze mede rijders/sleutelaars.

Groetjes van dit groentje,

Michiel
 

Bijlagen

  • SAVE_20201111_151007.jpg
    SAVE_20201111_151007.jpg
    166 KB · Weergaven: 9
Michiel, daar mag nog een auderwetsche blauwe plaat op :Y
 
En je hebt al 2 keer zoveel likes als posts, dat doen er maar weinig je na
 
Nou Rob,

Volgens mij net niet aangezien de eerste toelating in NL in september dus loop ik de blauwe plaat legaal gezien net miss..
 
Het is én én, maar bij mij zou er ook een blauwe plaat op komen. Ik ben wel benieuwd hoe de platenperser er mee om gaat: Die zitten ook aan regels en restricties vast toch?
 
Ook ik heb een Kawa, uit 1978 waar gewoon een blauwe plaat op zit. Dit jaar reed er een politieauto achter me, ze keken even, en er gebeurde niets.
Nou is een z650 uit '78 wel vrij oud om te zien. En ik heb 2x2 letters, met 1 cijfercombinatie in het midden, ik ben dus echt fout, als je het rechtmatig zou bekijken.
Toch zit ik er niet mee, want een blauwe plaat vind ik mooier. Maar vind maar eens iemand die ze maken kan.
Er zijn er wel die het doen.

Welkom op MF trouwens! :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan