Voorstellen

Melkboer

MF'er
4 jul 2010
63
126
Nederhorst den Berg
Bij deze stel ik me even voor!
Ik ben Martijn, 35 lentes jong en woon in regio ‘t Gooi.

Een jaar of 11 geleden kocht ik mijn eerste motor, een GSX-R 750 uit het jaar 2000. Deze was bij mijn ouders in de garage gestald. Echter toen ik eenmaal uit huis ging en in een appartement op 40km afstand ging wonen kwam er van rijden weinig meer terecht en destijds de motor verkocht.

Fast forward naar 2019, waarin ik een lang gekoesterde wens in vervulling kon laten gaan. Ik kocht een echte Harley! Een mooie Iron 1200. Deze rijd ik voornamelijk woon-werk, maar ook recreatief natuurlijk.
Nu ik ook wel wat langere toeren wil maken naar bijvoorbeeld de Eifel of het Zwarte Woud ben ik me wat aan het oriënteren op een sport-tourer. Hiermee kan ik dan ook in wat meer comfort langer in het jaar doorrijden (betere windbescherming, moderne rijhulpsystemen en verwarmde handvatten).
Daarnaast kan ik me niet erg identificeren met de gemiddelde Harley rijder (no offense), dit deels ook door mijn leeftijd. Niet dat dit heel erg is maar toch.

Ik lees vooral veel op dit forum en zal als ik eenmaal een andere motor heb zal ik wellicht ook iets actiever worden op dit (leuke) forum!
 
Laatst bewerkt:
:W Martijn
full
Succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Laatst bewerkt:
Comfort op lange ritten? Koop een motorscooter!

All jokes aside, welkom op het forum hier. We kijken er al naar uit om meer van je te horen. Welke sport-tourer modellen heb je op het oog? Windbescherming en verwarmde handvaten zijn wel een luxe voor woon-werkverkeer dus op langere toerritten ook alleen maar een plus.
 
Haha de motorscooter lijkt me dan weer niet zo aantrekkelijk. Ik heb voor het slechte weer momenteel al een 50cc scooter en daar hou ik het graag bij.
Ik heb mijn oog laten vallen op de Tracer 9 GT, maar de GSX-S1000 GT is misschien ook interessant. Hoewel die misschien iets meer op sportief rijden is gericht. Maar ik wil hem wel eens aan de rand voelen zodra dat kan.

De Tracer heeft opzich wel alles wat ik zoek, maar wordt er nou niet heel erg warm van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan