voorstelling CB 750 (F2) caféracer project

full
 
Zo net enkele foto's ramp foto's geplaats (niet voor gevoelige kijkers ;( )
In mijn verhaal ben ik één pittig detail vergeten de wagen waarop ik geknald ben was niet verzekeerd dus dat wordt een procesen vrees ik vooraleer ik eens wat geld zal zien!!!
 
Oh, man.....zijn geen mooie verhalen dit zeg! Kan me er ergens wel iets bij voorstellen dat je het motorbijltje er bij neer gooit....
Succes met je verdere herstel en met je nieuwe taunusproject!
 
Kan alleen zeggen: Sterkte Man.!!! 8-)

( hopelijk kun je iig je geld nog van die eikel krijgen.)
 
Zo zeg, dat is inderdaad een best ongeval geweest, succes en sterkte verder, en veel plezier met je taunus project 8-) dat ziet er ook al goed uit *D
 
Tjeemig zeg, die foto's zeggen meer dan 1000 woorden... Niet te geloven, dat is echt hard gegaan.

Gelukkig heb je meer projecten; ziet er al goed uit die Taunus! 8-)
 
Net het hele gebeuren eens doorgelezen.
Wat een domper door zo'n klotewijf.
En dan nog niet verzekerd ook!

Begrijpelijk dat je het motorrijden laat voor wat het is.
Ik wens je een voorspoedig verder herstel en succes met het bemachtigen van je geld!
 
Damn zeg, wat een nachtmerrie :( Lijkt mij echt niet fijn om je trots op te vouwen, en jezelf dan ook nog... Wat een stomme muts zeg :r Gelukkig ben je er nog redelijk goed vanaf gekomen, dat blijft natuurlijk het belangrijkste. Ik wens je iig veel sterkte toe!

durf het haast niet te vragen, maar ik zie nog wat aan je motor hangen waar ik je misschien wel vanaf kan helpen...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan