Voorstelling Glenne

glenne_73

MF'er
13 dec 2006
45
0
Hallo,

Ik zal me even voorstellen, Mijn naam is dus Glenn, 20 jaar jong en ik ben van Oostende.
Ik hou me bezig met motoren, ieder model heeft wel iets, maar ik ben nog altijd mijn 2takt fase niet ontgroeid.

Misschien linken de meeste motorijders 2takt aan jonge gastjes, die niets anders te doen hebben dan hun wc-pot scootjes te tjoenen, en overal de sjonnie uit te hangen, neen MIS, zo ben ik niet.

Ik heb een ENORME grote liefde voor de RS-reeks van Aprilia, wel eigenlijk gewoon aprilia op zijn geheel.

Mijn eerste schakel was een RS50, die iets te hard ging ( toch niet gemaakt om 45 km/h mee te rijden?) en die staat nu voor het moment bij de politie... spijtig.
Dan heb ik mij een aprilia SR gekocht, natuurlijk een scoot.... maar omgebouwd om te racen.... tot ik er niet echt meer zin in had.... ( ligt nog in stukken in de garage )

en dan natuurlijk een rs125 aangeschaft... en nog altijd geen spijt van! :}

Ik was vroeger nog lid op dit forum, maar ik ben totaal mijn username vergeten, ik denk dat het glenn_oxs ofzo was, allesinds iets in die aard... denk ik -O-

Ook speel ik American Football, bij de ploeg *O* " West-Vlaanderen Tribes " *O* ( Belgisch kampioen 2006 ) ook iets wat veel tijd vraagt.

en als jullie afvragen welke grote-mensen motor ( want 2takt telt nu eenmaal niet mee, 2takt is gewoon voor de die-hards :Y O-) ) ik op het oog heb, zal mijn keuze toch rap vallen op een 2cil sportmodel: RSV, ducati, VTR

Ik zal wel paar foto's oploaden, eens ik gevonden heb hoe alles werkt

Glenn
 
Laatst bewerkt:
full


2 cil,schitterende keus maar dan moet
je wel voor de TLR gaan :Y :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan