Voorstelrondje

Martin Honda

MF'er
20 aug 2006
212
3
Noordwijkerhout
Hallo ik ben Martin, ben 44 jaar en woon in Noordwijkerhout. Ik ben al meer dan 20 jaar actief motorrijder en liefhebber. Ik heb al een aantal motoren gehad in deze volgorde: Honda cb 400f, Kawa GPZ500s, Suzuki GSX 600 f, Honda CBR 1000 f, Honda VTR 1000 F, Honda VT 600,Honda VFR 750 F (nog steeds) en ook nog een VTR 1000 f.

Zoals jullie zien heb ik toch een voorliefde voor Honda. Ik heb recent een VTR met wat schade gekocht van een van de leden van deze site ( spuit 11 heet hij hier) en die ben ik met veel ongeduld aan het opknappen.

Ik ben een sportieve rijder die ook er van houdt om aan een motor te sleutelen en te poetsen. Ik surf dat ook het hele internet af naar onderdelen en probeer alles perfect in orde te krijgen. Meestal rijd ik er dan een tijdje op en ga dan weer op zoek naar een nieuwe uitdaging.

Ik kwam regelmatig op deze site terecht en vond het nu wel eens tijd worden om mij in te schrijven. Dat is bij deze gebeurd.

Ik hoop regelmatig gebruik te maken van jullie kennis en ben altijd bereid om mijn ervaringen met jullie te delen.


Groeten Martin

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/406196/c0e8aada2dc4423687c4da2353bdce46 (DSC01805.JPG)​
 
welkom
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan