Voortgezette rijopleiding in Enschede

Nijlpaard

Hippos, despite their size and shape, are fast.
26 feb 2002
22.480
804
Mijn vrouw kwam net thuis van lessen en ze nam een vraag mee van de instructeur

Vraag was of er animo is voor een soort van voortgezette rijopleiding.

Deze bestaat dan uit enkele oefeningen zoals die ook bij de VRO en VMT's worden gedaan.
Locatie is de parkeerplaats achter het Arke stadion in Enschede.

Weet nog niet precies wat er aan bod komt maar je kunt hier natuurlijk ook aangeven waar je graag wat meer van wilt weten.
Standaard zaken zoals kijk- en bochtentechniek worden zowieso behandeld

Kosten zijn nog niet bekend want deze zijn afhankelijk van het aantal inschrijvingen maar ze zouden niet exorbitant zijn.

Laat het hier weten of je er belang bij hebt dan zal ik nog wat meer info verzamelen.

:]

Update
Post van Sjoske in topic 'Voortgezette rijopleiding in Enschede'
 
Laatst bewerkt:
Mijn vrouw kwam niet thuis van lessen en ze nam een vraag mee van de instructeur
Moeten we een zoekactie starten?
:P

Vraag was of er animo is voor een soort van voortgezette rijopleiding.

Deze bestaat dan uit enkele oefeningen zoals die ook bij de VRO en VMT's worden gedaan.
Locatie is de parkeerplaats achter het Arke stadion in Enschede.

Weet nog niet precies wat er aan bod komt maar je kunt hier natuurlijk ook aangeven waar je graag wat meer van wilt weten.
Standaard zaken zoals kijk- en bochtentechniek worden zowieso behandeld

Kosten zijn nog niet bekend want deze zijn afhankelijk van het aantal inschrijvingen maar ze zouden niet exorbitant zijn.

Laat het hier weten of je er belang bij hebt dan zal ik nog wat meer info verzamelen.

:]
Staat dat allemaal niet op de site van Top Les :? :+ 49 euro geloof ik voor een halve dag :P

Kan natuurlijk nooit kwaad die oefeningen. VRO is ook zeker een aanrader :Y
 
Misschien iets voor die fake motoragent.
Wie stelt er een fiets beschikbaar?

Zelf heb ik 't niet zo op al die opleidingen.
 
Moeten we een zoekactie starten?
:P
L :+ L

Staat dat allemaal niet op de site van Top Les :? :+ 49 euro geloof ik voor een halve dag :P

Kan natuurlijk nooit kwaad die oefeningen. VRO is ook zeker een aanrader :Y


Zou best kunnen, had zelf eigenlijk nog nergens naar gekeken. Wou eerst ff weten of er uberhaupt wel animo voor was.
Is eigenlijk niet duur of wel ?
 
Zou best kunnen, had zelf eigenlijk nog nergens naar gekeken.
klik ;)
Wou eerst ff weten of er uberhaupt wel animo voor was.
Goed plan :Y
Is eigenlijk niet duur of wel ?
Als je het vergelijkt met VRO1 van de KNMV, dan is het inderdaad niet duur. Echter, daar rij je een hele dag en krijg je dus ook meer oefeningen te doen lijkt me (motorgymnastiek, bochten scheuren). Zit ook een lunch bij, je krijgt een mooi certificaat, korting op verzekeringen.
 
Mijn vrouw kwam net thuis van lessen en ze nam een vraag mee van de instructeur

Vraag was of er animo is voor een soort van voortgezette rijopleiding.


Laat het hier weten of je er belang bij hebt dan zal ik nog wat meer info verzamelen.

:]

Mm, misschien wel. Laat maar weten als bekend is wat precies de bedoeling is en wat het gaat kosten. Doet die instructeur er natuurlijk bij neem ik aan.
En hoe zit het dan met verzekering etc.

Groet, Blackie
 
Hoe het met de verzekering zit weet ik niet. Zal ik eens even vragen.

Tis geen circuittraining dus wanneer je all-risk bent verzekerd ben je meen ik gewoon gedekt.

Maar pin me er nog ff niet op vast
 
Even een paar antwoorden....
Aan de orde komen kijk, rem en stuurtechnieken.
Door middel van een uitgebreid aantal, vooral leuke oefeningen willen we je kennis laten maken met de mogelijkheden en beperkingen van jou en je motorfiets.
Verzekeringen zijn geen probleem aangezien het hier niet gaat om een toertocht of een opleiding op een afgesloten terrein.
Na het volgen van de opleiding krijg je de mogelijkheid om je no claim met 10 procent te verhogen via onze verzekeringsman. :Y
Niets negatiefs over de KNMV maar wij stellen de training puur op jullie wensen en mogelijkheden af en volgen niet het standaardprogramma.
Iedereen is anders en daar moet een balans in gezocht worden..
Plezier staat deze dag voorop :Y
Daarom is iedereen tenslotte aan zijn rijbewijs begonnen :]
 
Lijkt me wel geinig alleen ik heb mijn motor wa+ het is me dan iets te duur om gekke dingen te gaan doen.. OF de rmoet een dag verzekering bij zitten
 
Is mij wel bevallen de VRO laatste keer in enschede. (Bij Jan)
Veel van geleerd en ook de mogelijkheden van mijn motor leren kennen. En het rijden op de weg gedeelte was erg handig. Je krijgt dan toch weer goede feedback, waarmee je je rijgedrag kunt aanscherpen.

En niet duur
 
Even een update.

Tot nu toe heb ik de volgende mensen die interesse hebben getoond:
- Punica_SV650N
- Road Devil (onder voorbehoud zit nog met de verzekering)
- Folkishpeter met 3 maten.
- <<_O_>> Black_Adder

Kheb vandaag ff nagevraagd wat de grootte van de groepen ideaal zou zijn en kreeg als antwoord 8.

Als dus iedereen die hier genoemd wordt meedoet dan zouden we een eerste groep kunnen samenstellen. Zoniet dan moet ik er nog wat meer regelen.

Dus hierbij het verzoek aan jullie allemaal om mij per mail te laten weten of julllie definitief meedoen. Dan zal ik de rest van de zaken in gang gaan zetten.

@Road Devil

Misschien is het een idee om je eigen verzekering even te bellen over de mogelijkheid tot bijverzekering voor die ene dag.
Weet niet of dat mogelijk is maar niet geschoten is altijd mis.

Denk over het algemeen dat de proeven ook niet dusdanig zijn dat je een bovengemiddeld risico loopt.

Nog even dit:

Het blijft natuurlijk mogelijk om interesse te tonen. Komt er namelijk nog een groep van 8 dan kunenn we die ook gewoon inplannen.
 
Is het misschien een idee om zoiets volgend jaar aan het begin van het motorseizoen te regelen? Kunnen mensen weer even het gevoel krijgen zegmaar.

Ik sla voor deze keer in ieder geval over ;)
 
Goed plan

Als mensen dat willen mogen ze dat wat mij betreft hier ook wel aangeven.

Zal ik jou alvast noteren :+
 
extra info is wel gewenst..

Ik vind het een interresant idee maar wat kan ik verwachten voor welke prijs etc.
Als ik weet wat ik kan verwachten dan zal ik daarna eens de verzekering bellen..
 
Kun je even wat specifieker aangeven welke info je nog wenst. Dan kan ik wat specifieker vragen stellen :)
 
Hoi Oma :W

Bijna lente, hoop opstappers.

Mischien dat de interesse nu wat groter is.

Dan kan ik misschien nog wat regelen :Y
 
lijkt mij ook wel erg interessant: maar volgensmij geeft Jan ten Brinke ook van dat soort lessen (is tevens knmv intructeur)

de andere Jan van motorteam twente geeft het volgensmij ook wel(ook een knmv intructeur)

ik kan evt bij hun informeren??
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan