Vooruit of achteruit?

Murof Rotom

MF'er
19 apr 2004
146
0
Ik ben van plan om een nieuwe helm te kopen, ik heb nu een Suomy Gunwind en ik twijfel of ik weer zo'n helm zou kopen of een AGV GP Pro.
Mijn vraag is nu ga ik er kwalitatief gezien nu op vooruit of achteruit als ik overstap van een Suomy naar een AGV?
Graag hoor ik jullie ervaringen over deze helmen!

He Ferrekau dat bedoel ik inderdaad met kwaliteit ;)
Veiligheid zal wel goedzitten als dr ee nkeurmerk op zit.
Voor de rest (wat al door Fietsertje en Pan rijder gezegd is) ga op je gemakkie kijken, vergelijken en proefrijden :)

Het is nl. zo dat iemand anders niet voor jouw kan zeggen of het lekker zit of niet. Bij de ene zit een Arai van 800 wel lekker en bij de ander niet :) (voorbeeld)

Waar kan je terecht om proef te rijden met een helm :?
Heb dit nog nooit gedaan of gezien, is het gebruikelijk? of kijken ze me meteen raar aan als ik er om vraag?

Heb dit nog nooit gedaan of gezien, is het gebruikelijk? of kijken ze me meteen raar aan als ik er om vraag?
Gewoon bij de dealer.
Ik heb het ook gedaan.
gewoon vragen, tis nl. geen pakje lollie's wat je koopt, het moet goed zijn en aan jouw wensen voldoen.

edit: ik weet niet wat de helm moet kosten, maar ze geven hem wat makkelijker mee als i wat duurder is dan bijv. een overjarige helm waar al 40% korting vanaf gaat (jaja is niet goed nederlands ;) )

bij een motorzaak laten ze je wel gaan hoor weet ik uit ervaring ;)
en qua kwaliteit ontloopt t elkaar niet zoveel. geloof dat suomy iets beter bekend staat

Terug
Bovenaan Onderaan