Voorvelg lagers uitdraaien

Gavinhhwaard

MF'er
18 okt 2014
102
14
Heerhugowaard
Goedenavond,

Ik heb een voorvelg van een zx10r uit 2005 en hierin zit een lager diameter van 42mm buitenmaat in.

Ik zou ze graag willen uitdraaien zodat er een 47mm lager in past.



Iemand in de buurt van Alkmaar die wat voor mij hierin kan betekenen?
 

Bijlagen

  • 20220529_194916.jpg
    20220529_194916.jpg
    220,9 KB · Weergaven: 31
Een vraag van mijn kant die hier mee te maken heeft zit er nog een keerring voor dat lager zo ja kijk dan eens bij Karts wiellagers .
Er zijn die die 25x42x12 lagers gebruiken maar dat zijn ZZ lagers oftewel met een stalen schild inplaats van rubber .
Als er nog een keerring voor het lager zit is dat voor weersinvloeden geen probleem
 
Zit inderdaad een keerring voor.
Een vraag van mijn kant die hier mee te maken heeft zit er nog een keerring voor dat lager zo ja kijk dan eens bij Karts wiellagers .
Er zijn die die 25x42x12 lagers gebruiken maar dat zijn ZZ lagers oftewel met een stalen schild inplaats van rubber .
Als er nog een keerring voor het lager zit is dat voor weersinvloeden geen probleem
Bedankt! Hier kan ik wel wat mee. Ik denk dat deze wel geschikt zijn als wiellager. Zit een rubberen keerring voor dus dat zit wel goed.
 
Zulke aanpassingen aan een wiel zou voor mij allerlaatste redmiddel zijn.

Aan twee kanten uitdraaien, nieuwe lagers, nieuwe tussenbus. Weegt dat echt allemaal op tegen een passend wiel of tegen een andere oplossing?
 
Als je vragen stelt is het de bedoeling dat je ook antwoorden leest, lijkt mij.
Zit je ook niet aan verzendkosten vast van €145,-
Ik heb lagers besteld via de link wat je me stuurde. Bedankt, ook heb ik ergens anders keerringen kunnen vinden in de juiste maat. 25x42x8. Als ik de spullen binnen heb dan zal ik even laten weten of het allemaal past.
 
Terug
Bovenaan Onderaan