Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niet meer dan ca 5mm per keer,dat geeft al een flinke verandering
Tegen dribbelen zou je ook nog kunnen denken aan andere vering --> dempers
Ik ga gewoon eens 2 cm proberen, echter wat is de beste manier om dat aan te pakken? Voorvork zit volgens mij boven en halverwege vast. Voorzichtig losdraaien en bovenop tikken????
Zwaartekracht is je grootste vriend. Of vijand in dit geval.
Eerst alles heel erg goed schoonmaken om krasjes te voorkomen, en vaslopen op vuil.
Daarna draai de boutjes losvan de bovenste kroonplaat en 2 boutjes in de onderste balhoofdplaat laat je nog ff klemmen. Beide kanten 1 boutje dus. Die draai je voorzichtig los en dan zakt de motor vanzelf naar beneden. Met wat voor geweld dit gaat hangt af van jouw "sleutelgevoel".
Als je te ver doorschiet moet je de motor dus weer optillen. Dit wordt geen gemakkelijke klus zonder een bokje dat de voorkant vrij kan krijgen.
Je moet het zelf weten,maar 2cm doorzakken is veel wanneer je het in één stap doet.
Ik denk dat je beter kleinere stapjes kunt doen en telkens gaan rijden,voelen of je verschil merkt.Als de motor nerveus wordt ga je weer een stapje terug,gewoon proberen.
Denk niet dat zo'n 850 zomaar nerveus wordt
Zou een paar goeie schokbrekers zoeken , deze zien er een beetje fietspomp achtig uit