voorvork EZS/EML

dat was me inmiddels wel duidelijk ja ;)


maar moet je nu weer een half jaar wachten voor je de belgische papieren er bij krijgt?
neen hoor :) papieren zijn al onderweg , motor nog niet , maar komt allemaal goed deze keer , en al gehomologeerd als zijspan , deze keer geen omkat perikelen of zo , wat moet je nog meer :Y _O-

Ben de eerste maanden weer een gelukkige vent *D *D
 
neen hoor :) papieren zijn al onderweg , motor nog niet , maar komt allemaal goed deze keer , en al gehomologeerd als zijspan , deze keer geen omkat perikelen of zo , wat moet je nog meer :Y _O-

Ben de eerste maanden weer een gelukkige vent *D *D

Mooi, als je 'm nog niet hebt kan ik 'm woensdag a.s. tijdens Halloween avond mss wel ff live bekijken. :)
 
Mooi, als je 'm nog niet hebt kan ik 'm woensdag a.s. tijdens Halloween avond mss wel ff live bekijken. :)

dat zal je dan kunnen want ze hebben mij niet gebeld om te zeggen dat ik hem mag ophalen , zomerdak zal er nog niet aangekomen zijn.....

Laat maar weten wat je ervan vindt , zou eerlijk gezegd niet weten wat je er slecht zou kunnen van vinden hoor *D _O- _O-

he , misschien houden ze hem presies voor die reden achter , Halloween........
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er vandaag ook geweest. Ik ben vergeten te kijken of het span er nog stond. ;)
dan hebben we mekaar net gemist , ben er geweest van rond 11 u tot 13u , ik ben net thuis met het span , 700 km door de koude , nat en smerig , maar ja , mens moet er iets voor over hebben :Y :Y
351er01.jpg

30bd1t4.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan