voorvork gpx600r vraagjes en meer kleine dingetjes

dopey85

MF veteraan
15 aug 2007
55.844
801
Eindhoven (Noord Brabant)
ik heb net een nieuwe motor gekocht(voor mijn een nieuwe :P )

het is een gpx600r import.(mijlenteller enzo)
nu is het volgende, mijn voorvork is lek aan de rechterkant waar ook het anti-duik systeem aan vast zit.
nu wil ik dus de keringen vervangen en eigenlijk ook meteen die anti-duik er af.
is die makkelijk te maken er af halen en ander plaatje er voor??
en weet iemand een goedkope monteur/garage die dit kan want heb slechte ervaring met zelf doen.(andere motor naar 50 k m weer lek:P)

verder ga ik de achterlichten inkorten want zitten van die verbreders op, ziet er nie uit.
en heeft iemand nog de Europese voor lichten liggen??
want passen denk ik wel op die van mijne aansluiting ziet het zelfde er uit.

dus dit moet er eigenlijk gebeuren aan mijn motor nog>> voorvork veranderen + anderen voor knippers er op.

kan iemand mijn meer vertellen??
 
ivo,

hou ff in je achterhoofd dat je vorige motor behoorlijk oud was, en de reden dat het snel weer is gaan lekken aan de staat van de binnenpoten kan hebben gelegen...

als je de keeringen vervangt, en ook de stofkappen, en de binnenpoten zijn niet beschadigd (elke oneffenheid op de binnenpoot sloopt de keering) ken jij dat prima..


die plaatjes om de antidive af te doppen, weet ik ook zo niet.... misschien bij de dealert?

als je het toch niet aandurft, (ik wel best samen met maarten ofzo een keer komen hobbyen ;) ) is martell idd een goeie.
hij heeft geen duur pand, maar wel een hoop gereedschap. hij zit in tilburg...
 
Laatst bewerkt:
overleggen met wie je tweede persoonlijkheid:P??

De andere "eigenaar" van de vorkpoten.

Overigens liggen ze nu netjes uit elkaar, helemaal schoongemaakt, gestraald en gelakt.

Nieuwe keerringen zitten er al op. zelf in elkaar zetten en afvullen.

Overigens -als we iets doen- wel jouw vorkpoten hebben, anders kan ik een bepaald project niet goed afmaken :')
 
ivo, als je dr niet uitkomt met je voorpoten demonteren ken je dat altijd bij mij in geldrop komen doen :)

kep een klein takeltje aan de dakbalken hangen dus dat is letterlijk een klusje van niks dan.
geef maar een gil als het nodig is

als martell de ZH2 poeten mag omruilen tegen die antidive dingen van jou kan je ze gewoon compleet uit de kroonplaat pakken... isse simple
 
Laatst bewerkt:
das ook een optie...
als je wil rijdt ik wel mee, als je martell te eng vindt.... (ik heb daar alle begrip voor :P )
:+

duurt nl echt maar een half uurtje maximaal, dat ombouwen

@martell:
heb je biggie al lief gevraagd of het mag?
O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan