voorvork gsx 750 es afstellen

Brammo

Elektronen verslinder
12 feb 2007
2.602
336
Dag allemaal,

Mijn voorvork van de gsx staat erg slap, als ik de boutjes bovenop verdraai lijkt het of er drie standen zijn, klopt dit???? En volgens mij gebeurt er niet zo veel, hij wordt niet stugger.............

Hoe stel ik hem stugger af? :?
 
Ik denk zo oud als de motor is dus ehhhhh................... 20 jaar, bedankt voor je kleine eye-opener :X ,
ik zal eens gaan verversen en misschien een iets dikkere olie gebruiken. Zal w,s een stuk helpen :$
 
Heb je geen ventiel boven in de poot zitten?
Hier moet zo'n 0,6 bar in. Als je hem iets harder wilt hebben moet je hem iets harder oppompen.
 
Een GSX 750 heeft geen luchtventiel... verstelling gebeurt door een soortement bout bovenop de vork. bij die van mij in twee standen.
Ik heb hetzelfde probleem gehad; er zat haast geen olie meer in de vork. Oude olie eruit, nieuwe olie erin, en rijden met die hap.
:W
Cor
 
Oude olie eruit, nieuwe olie erin, en rijden met die hap.
:W
Cor

Hoe simpel is het allemaal, ik rij al 300 jaar op gsx-en, gewoon niet aan de olie gedacht. Ik heb de oude olie eruit en nieuwe erin (iets dikker, had ik nog gewoon staan, voor m'n eerste gsx, jaren geleden) en hij gaat weer geweldig.

Bedankt *O*

P.S mijn eerste gsx was een canadees, die had wel een luchtventiel bovenaan een vorkpoot.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan