Zoals de topic titel al zegt:
Ik heb een Honda CB 250, uit 1993. (http://houseofmotorcycles.bikebandit.com/partsbandit/assets/schematics/Honda/H00390046.gif (Schemaatje (klikkerdeklik)) deze motor heeft geen luchtvering.
Nu ben ik aan de hand van de How-to mijn keerring aan het vervangen. Tot nu toe, is het me gelukt, de vorkpoot geheel van de motor af te halen, de stofring te verwijderen en de klemveer eruit te halen. Ook de veer zelf is eruit gekomen, en ook alle olie heb ik eruit gemikt.
Nu komt echter het probleem, ik wil de 2 helften van de poot uit elkaar halen. Nu staat er in de How-to dat het makkelijker gaat als je de buitenpoot verwarmd, dus dat heb ik gedaan met een verfbrander, en hij word ook wel heet, maar ik krijg hem er niet uit. Ik heb het gevoel dat hij ergens achter blijft hangen.
Misschien iemand die aan de hand van het bovenstaandschemaatje kan zien wat ik verkeerd doe?
Ik heb een Honda CB 250, uit 1993. (http://houseofmotorcycles.bikebandit.com/partsbandit/assets/schematics/Honda/H00390046.gif (Schemaatje (klikkerdeklik)) deze motor heeft geen luchtvering.
Nu ben ik aan de hand van de How-to mijn keerring aan het vervangen. Tot nu toe, is het me gelukt, de vorkpoot geheel van de motor af te halen, de stofring te verwijderen en de klemveer eruit te halen. Ook de veer zelf is eruit gekomen, en ook alle olie heb ik eruit gemikt.
Nu komt echter het probleem, ik wil de 2 helften van de poot uit elkaar halen. Nu staat er in de How-to dat het makkelijker gaat als je de buitenpoot verwarmd, dus dat heb ik gedaan met een verfbrander, en hij word ook wel heet, maar ik krijg hem er niet uit. Ik heb het gevoel dat hij ergens achter blijft hangen.
Misschien iemand die aan de hand van het bovenstaandschemaatje kan zien wat ik verkeerd doe?