Voorvork keerringen vervangen ZX9R 1998-1999

easytj

Die hard MF'er
27 nov 2002
311
0
Venray
Hallo,

Ben net tot de conclusie gekomen dat mijn voorvorkkeering aan de rechter voorpoot lekt. Nu wil ik deze dus gaan vervangen. Heb dat al eens eerder gedaan alleen zonder werkplaatshandboek is het toch wel lastig (qua momenten en hoeveelheid olie endergelijke). Dus zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om de pagina's van het werkplaatshandboek in te scannen en hier te posten of naar mij te mailen.

Hartelijk bedankt alvast

Heb je al op het centrale werkplaatshandboekentopic gekeken?

Ja, hier heb ik al gekeken. Ik heb ook al een tijdje geleden in dit zelfde topic (centraal werkplaatshandboeken topic bedoel ik dan) gevraagt of er iemand het werkplaatshandboek heeft van de ZX9R uit 1998-1999. Maar helaas dus.

Ja, hier heb ik al gekeken. Ik heb ook al een tijdje geleden in dit zelfde topic (centraal werkplaatshandboeken topic bedoel ik dan) gevraagt of er iemand het werkplaatshandboek heeft van de ZX9R uit 1998-1999. Maar helaas dus.

:^

blijkbaar staat er ene op emule of zo, maar ik kan daar niet mee werken, het lukt me niet om daar iets te downen

Dat heb ik ook gelezen. Alleen ik kan het net zoals jij ook niet vinden en/of downloaden.

Het is me nu eindelijk gelukt om via emule iets te vinden en te downloaden. Ook al had ik een snelheid van 0,6 Kb/sec. Ik heb het werkplaatshandboek nou wel na 1,5 dagen te downloaden. Alleen jammer dat er alleen maar een duitse te vinden was. Helaas heb ik nergens genoeg ruimte op een server, anders had ik het wel ff doorgegeven in het algemene werkplaatshandboeken topic. Nou dalik maar eens beginnen met het vervangen van mijn keerringen.

Het is me nu eindelijk gelukt om via emule iets te vinden en te downloaden. Ook al had ik een snelheid van 0,6 Kb/sec. Ik heb het werkplaatshandboek nou wel na 1,5 dagen te downloaden. Alleen jammer dat er alleen maar een duitse te vinden was. Helaas heb ik nergens genoeg ruimte op een server, anders had ik het wel ff doorgegeven in het algemene werkplaatshandboeken topic. Nou dalik maar eens beginnen met het vervangen van mijn keerringen.

hoe heb je het gedaan? :)

hoe heb je het gedaan? :)

Gewoon dubbelklik erop en langgggg wachten. Ik moest toevallig ff weg en ik had de computer aan laten staan. Toen ik terug kwam had ik dus een gigantische downloadsnelheid van 0,6 Kb/sec terwijl ik thuis de snelste aansluiten van ADSL heb. Maar goed, toch dus binnen gekregen en vandaag keerring vervangen.

Terug
Bovenaan Onderaan