Voorvork+kroonplaten Honda CMX450 Rebel

DanoSM

MF veteraan
17 jun 2003
2.129
2
Te koop:

Voorvork en kroonplaten Honda CMX450 Rebel. De zijreflectors op de buitenpoten zitten er niet bij. Er moet nog vorkolie in. De vork gaat weg omdat de motor waar deze op zou komen al verkocht is.

Ik hoef er niet aan te verdienen, alleen de kosten er weer uit krijgen, dus wil ik er 35 euro voor hebben. Je kan me PM'en als je geinteresseerd bent.

full
 
Laatst bewerkt:
hoeveel mm zijn de binnenpoten en hoeveel is de totale lengte van de benen?

Poten zijn in totaal 82cm lang, dus bovenste punt tot onderste punt. De diameter van de binnenpoten heb ik met een meetlat gemeten, dus kan iets afwijken, is 36mm. Ik kan het nog nameten met een schuifmaat, dan haal ik deze vanavond even uit de garage.
 
Ziet er goed uit.
Gereviseerde?(nieuwe keerringen?)
Helaas heb ik er niets aan, want de mijne zijn 33mm(CX).
Of zouden ze met platen onderling te verwisselen zijn?
Iemand die dat weet?

Waar liggen ze, DanoSM?
 
Ziet er goed uit.
Gereviseerde?(nieuwe keerringen?)
Helaas heb ik er niets aan, want de mijne zijn 33mm(CX).
Of zouden ze met platen onderling te verwisselen zijn?
Iemand die dat weet?

Waar liggen ze, DanoSM?

Ik zou niet weten of ze met de kroonplaten uitwisselbaar zijn met een CX. Maar alles is natuurlijk pas te maken ;) Ik heb de voorvork gekocht van Goos hier op het forum. Of de keeringen zijn vervangen weet ik niet. De poten heb ik zelf niet eens uit het plastic gehaald en heb ze dan ook niet gebruikt. De voorvork ligt in Katwijk (zh).
 
past ie op een CBR 600 F?
Poten zijn in totaal 82cm lang, dus bovenste punt tot onderste punt. De diameter van de binnenpoten heb ik met een meetlat gemeten, dus kan iets afwijken, is 36mm. Ik kan het nog nameten met een schuifmaat, dan haal ik deze vanavond even uit de garage.
En dan zit je nog o.a. met de afstand/plaats van de remklauwbevestiging en de as(dikte).
 
Laatst bewerkt:
past ie op een CBR 600 F?

Mocht hij passen of je maakt hem pas voor een CBR, dan heb je maar 1 remklauwbevestiging. En die zal ook niet echt plug&play zijn, net al rat&mouse zegt. Dus dat lijkt me geen goed idee :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan