lopezdijkstra
Rookie
- 5 feb 2008
- 26
- 0
Hallo,
Ik ben Antoine en ben nieuw hier op het forum. Ik ben nog bezig met mijn rijbewijs maar heb alvast een motor gekocht zodat ik de winter door kan komen door lekker te sleutelen. Normaal sleutel ik aan oude Citoëns maar dit is een welkome afwisseling geen hydroliek maar wel belgom geurtjes.....Inmiddels is mijn Kawasakie EN500 behoorlijk gedemonteerd en ligt het chassie met ditjes en datjes bij een poedercoat bedrijf.
Ik heb 2 probleemjes die ik jullie wil voor leggen;
Mijn voorvork is verroest bij het rubber (zie foto). Het functioneerd m.i. goed maar dit is niet de bedoeling lijkt me.... Wat zouden jullie me adviseren om te doen?
Ik hoor een onregelmatige tik in mijn blok als deze koud is. Tijdje niks en dan een paar tikken achter elkaar. Als het éénmaal op bedrijfstemp. is is de tik verdwenen. Ik heb op de site gelezen distributie ketting aanspannen? Welke stappen moet ik aangaande dit probleem doen.
Natuurlijk zijn alle suggesties verder welkom! Alvast bedankt!
Ik ben Antoine en ben nieuw hier op het forum. Ik ben nog bezig met mijn rijbewijs maar heb alvast een motor gekocht zodat ik de winter door kan komen door lekker te sleutelen. Normaal sleutel ik aan oude Citoëns maar dit is een welkome afwisseling geen hydroliek maar wel belgom geurtjes.....Inmiddels is mijn Kawasakie EN500 behoorlijk gedemonteerd en ligt het chassie met ditjes en datjes bij een poedercoat bedrijf.
Ik heb 2 probleemjes die ik jullie wil voor leggen;
Mijn voorvork is verroest bij het rubber (zie foto). Het functioneerd m.i. goed maar dit is niet de bedoeling lijkt me.... Wat zouden jullie me adviseren om te doen?
Ik hoor een onregelmatige tik in mijn blok als deze koud is. Tijdje niks en dan een paar tikken achter elkaar. Als het éénmaal op bedrijfstemp. is is de tik verdwenen. Ik heb op de site gelezen distributie ketting aanspannen? Welke stappen moet ik aangaande dit probleem doen.
Natuurlijk zijn alle suggesties verder welkom! Alvast bedankt!
Laatst bewerkt: