Voorvork reviseren moeite waard?

l0iss

MF'er
27 mei 2011
168
0
noordoostbrabant
Goede dag

Ik heb een voorvork van een zx10r 2008 staan.
Zit wat schade aan en ik vraag me of jullie denken dat reviseren de moeite waard is.

--> dolgedraaide afdekdop
--> lek
--> schade

Dolle kop (wel los gekregen):
5oBoayP.jpg

z2fJXKH.jpg


schade:
HWsJmpG.jpg

Bp93Tx9.jpg


Bevindingen:

-De dolgraaide kop lijkt al 100$ te kosten op ebay.. enig idee waar dit evt goedkoper te halen is?
-Lek is goed op te lossen
-Iemand een idee over de schade?

Bedankt voor het meedenken!
 
Setje gebruikte pootjes kost je in Duitsland (bijvoorbeeld) zo 400incl verzenden. Moet je ook nog reviseren...
Dus dan kan zo'n stelkop wel uit (kost 170 in DLD nieuw).

vwb die schade... ik wisselde de poten om ofzo, om te zorgen dat dit schade aan de binnenkant komt te zitten en je het haast niet ziet. Zonde van je centjes als je het mij vraagt.
 
hangt er een beetje van af wat je de moeite waard vind. als ze recht zijn en je vind een paar krassen niet erg en je wilt ze gaan gebruiken dan is het waarschijnlijk de moeite en kosten wel waard. wil je het doen om de waarde op te hogen voor de verkoop dan waarschijnlijk niet.
 
Met dolgedraaid wordt normaal gesproken bedoelt dat de schroefdraad aan de dop of in de vorkpoot weg is, bedoel je soms de beschadiging van het zeskant?

Je mist ook de verstelschroefjes van de demping, wat je binnenin tegenkomt zal waarschijnlijk ook wel tegenvallen.
 
sorry voor mijn niet nuttige bijdrage,

Maar als je zo weinig verstand hebt van zaken, ga je toch niet prullen aan dit soort voorvorken.
Hebben ze met een koudbeitel en vuistje de boel willen demonteren? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan