Mijn GSX600F uit 1990 heeft zo'n 8 jaar stil gestaan en wordt nu weer rijdend gemaakt.
De motor loopt inmiddels prima. De remmen worden nog gereviseerd/vervangen. Tot nu toe alles zelf -en met hulp- gedaan.
Maar nu moet ook de voorvork gereviseerd worden, en ik zit te overwegen om het te laten doen omdat het me nogal een gedoe lijkt. (Fiets op verhoging, demonteren, hermonteren etc) De stripverhalen in het WPHB zijn erg duidelijk, maar heb op dit forum gelezen dat het niet geheel onwaarschijnlijk is dat je tegen problemen aan zal lopen.
Enig idee wat ik ervoor zou moeten neertellen om de voorvork te laten reviseren als ik de fiets in zijn geheel zelf naar de monteur rij?
Bvd
De motor loopt inmiddels prima. De remmen worden nog gereviseerd/vervangen. Tot nu toe alles zelf -en met hulp- gedaan.
Maar nu moet ook de voorvork gereviseerd worden, en ik zit te overwegen om het te laten doen omdat het me nogal een gedoe lijkt. (Fiets op verhoging, demonteren, hermonteren etc) De stripverhalen in het WPHB zijn erg duidelijk, maar heb op dit forum gelezen dat het niet geheel onwaarschijnlijk is dat je tegen problemen aan zal lopen.
Enig idee wat ik ervoor zou moeten neertellen om de voorvork te laten reviseren als ik de fiets in zijn geheel zelf naar de monteur rij?
Bvd