voorvork trilt bij remmen

bikey

Die hard MF'er
30 aug 2005
306
0
mol
ben een vrij rijder en zit sinds dit jaar te kampen met een trillende voorvork bij het aanremmen voor een bocht .
vorig jaar niet zoveel last van gehad maar toch ook wel een beetje , en heb dit jaar andere remschijven gestoken zodat ik wat meer remkracht heb maar denk dat het daar niet aan licht , ty rib heeft nog dikke halve cm over tot aanslag
wie weet raad ?
 
heb de schijven van een zx10 gestoken
speling op balhoofd moet ik nog checken maar moto heeft maar 14000 kilometer , vind dat wel snel om al speling op de lagers te hebben
 
bikey ik zou zeggen wat voor remblokjes heb je er in zitten????ik heb het namelijk ook een keer gehad (trillen) en ik heb nieuwe rem blokjes er in gezet en toen was het bij mij in orde.
je kunt het allicht proberen .

mvg henk.
 
ligt het niet aan je band? als die begint te cuppen merk je dat ook erg met hard remmen

Band kan een van de vele oorzaken zijn:
Ik reed rond met inmiddels profielloze SC2 |( . Ding stuiterde bij remmen.
De wangen van de band hebben dan niet meer voldoende stijfheid.
Bandje vervangen en trillen/stuiteren was weg....
 
Band kan een van de vele oorzaken zijn:
Ik reed rond met inmiddels profielloze SC2 |( . Ding stuiterde bij remmen.
De wangen van de band hebben dan niet meer voldoende stijfheid.
Bandje vervangen en trillen/stuiteren was weg....

merkte datzelfde ook met m'n supercorsa, daar zat nog wel 1.5mm profiel op, maar wel iets hoogteverschil tussen t profiel als t ware
 
remblokjes zij orginele kawa blokken en bijna nieuw
heb nog oud stel liggen , kan die eventueel eens proberen , zal voor donderdag zijn .
heb onder nog kleine cm over tot aanslag op de vork dus denk niet dat vork dichtslaat .
ga donderdag wat met vering spelen en zien wat dat brengt en eventueel andere blokken erin
aan de banden kan het normaal niet liggen want zijn nieuwe diablo corsa 3 met 100km er op
 
Terug
Bovenaan Onderaan