Voorvork wissel

gs500driver

Die hard MF'er
19 jul 2010
772
0
Hallo,

In mijn project wil ik binnenkort een andere voorvork plaatsen. Nu weet ik ongeveer wel wat ik allemaal moet aanschaffen, maar ik had het graag eens van jullie gehoord!

Wat heb ik allemaal nodig:
- Onderste en bovenste kroonplaat met stuuras
- De 2 veerpoten
- 2 remklauwen
- Wiel + band + 2 schijven
- As
- Spatbord
- Clipons

Vergeet ik hier nog iets?? Heb ik bijvoorbeeld spacers nodig op de vooras die het wiel op zijn plaats houden? Of iets dergelijk!

Al het materiaal die ik zal aanschaffen zak ook van 1 type fiets zijn voor het wat eenvoudig te houden.
 
Als je de complete voorkant van een andere motorfiets overzet is het enige waar je op moet letten de lengte van de stuurpen.

Stel de voorkant samen uit allemaal losse componenten dan zal je ontzettend goed op moeten letten op alle maten en rekening moeten houden met allerlei aanpassingen.
 
Als je de complete voorkant van een andere motorfiets overzet is het enige waar je op moet letten de lengte van de stuurpen.

Stel de voorkant samen uit allemaal losse componenten dan zal je ontzettend goed op moeten letten op alle maten en rekening moeten houden met allerlei aanpassingen.

Het word een complete voorkant.. maar ik zou hem graag in onderdelen kopen.. denk dak ik zo de prijs een beetje kan drukken! Vandaar dat ik vraag wat ik niet mag vergeten.. Zodat ik zonder problemen alle onderdelen dan kan samen voegen.

De stuurpen is ook geen probleem.. de stuurpen word overgeperst van de originele moto.
 
Terug
Bovenaan Onderaan