voorvorkkeerringen vervangen CBR600 '96 (waar stofkappen?)

brabo88

MF'er
12 jan 2010
126
0
Vlijmen/ Rotterdam
Beide keerringen van mijn voorvork zijn lek. Ik wil deze zelf gaan vervangen maar heb hier verder nog geen ervaring mee. (Heb wel werkplaatshandboek)

Bij Japparts heb ik de keerringen en olie al gevonden, maar ik kan nergens de goede stofkappen vinden. Heb ook al bij Louis en Motozoom gekeken maar daar staan ze ook niet voor dit type. Weet er iemand een webshop waar deze te koop zijn? Ik zou het wel makkelijk vinden om alles in 1x bij dezelfde shop te kopen, maar anders kan ik ze natuurlijk ook nog bij de lokale motorshop bestellen.

Heeft er verder iemand nog nuttige tips waar ik op moet letten? De How To's heb ik ook al gelezen. Alvast bedankt :Y
 
oké bedankt!
misschien stomme vraag maar waar had ik kunnen zien dat dit het goede type is voor mijn motor?
In mijn wp handboek kan ik het iig niet vinden
Als ze bij Roukama niet in het lijstje onder jouw motortype staan, kun je er bijna 100% van uit gaan dat ze niet (goed) passen. Roukama is vrij goed met het juist plaatsen van onderdelen in hun lijstjes.
Als je gewoon bij de motorzaak een ORIGINELE set besteld, zitten de stofkappen er (meestal) bij.

Maar zoals al gezegd: Enkel vervangen indien kapot, preventief is bij deze dingen niet echt nodig.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan