Voorwiel van een honda cbr600f in een fireblade 1997?

Red Devil

MF veteraan
12 jun 2005
18.712
0
Amersfoort
Hallo techneuten,

Ik had een vraagje:

Past een voorwiel van een honda cbr600f 1998 1 op 1 in een fireblade 1997?

Kunnen dan de remschijven van de blade zonder aanpassingen op het voorwiel van de 600f gezet worden?

Alvast bedankt voor de reactie's en antwoorden.

greetss,

Redje
 
Laatst bewerkt:
Nope past niet...

Spreek uit eigen ervaring..

De bevestigingen van het Fireblade wiel liggen meer naar de as die van de 600f dus meer uit het midden Het remgedeelte van de 600f is ook veel smaller..

Als je het wil proberen heb ik nog een 17 inch 600 wiel in de aanbieding ;)

Bij mij paste hij echt niet in m,n Fireblade '(
 
Nope past niet...

Spreek uit eigen ervaring..

De bevestigingen van het Fireblade wiel liggen meer naar de as die van de 600f dus meer uit het midden Het remgedeelte van de 600f is ook veel smaller..

Als je het wil proberen heb ik nog een 17 inch 600 wiel in de aanbieding ;)

Bij mij paste hij echt niet in m,n Fireblade '(

welk bouwjaar was/is jou voorwiel??
 
welk bouwjaar was/is jou voorwiel??

Uhm geen idee..
Ik heb hem net vorige week via m plaats binnen gekregen.. via de post ..

helemaal blij voor 65 euries ...wat kan me gebeuren?? ..uh nou dat het gewoon niet past..

nnnnduuuuusssssss iemand interresse??




full
 
Uhm geen idee..
Ik heb hem net vorige week via m plaats binnen gekregen.. via de post ..

helemaal blij voor 65 euries ...wat kan me gebeuren?? ..uh nou dat het gewoon niet past..

nnnnduuuuusssssss iemand interresse??




[afbeelding]


Scharrel een voorwiel van een VFR 750 op, vanaf 95 of 96. Het wiel wat je nu hebt is van een oudere generatie, waar vaste remschijven opzitten. Je moet een voorwiel hebben waar zwevende remschijven op passen.

De MF zoekfunctie had je overigens die 65 pleuro kunnen besparen.
 
st1100 schijven heb je toch in 2 formaten?

heb namelijk zelf eens schijven gekocht voor mn cbr1000f voorwiel die oorspronkelijk voor een st1100 gekocht waren maar verkeerde type; te klein.
 
Allemaal leuke reactie's hoor maar ik nou nog steeds niet gehoord of de remschijven van een blade 97 op een velg van 600f 98 passen.

Dat het voorwiel gaat passen ben ik in middels uit! Dat gaat lukken!
 
Allemaal leuke reactie's hoor maar ik nou nog steeds niet gehoord of de remschijven van een blade 97 op een velg van 600f 98 passen.

Dat het voorwiel gaat passen ben ik in middels uit! Dat gaat lukken!


Ik zou zeggen zoek eens in een internetshop naar remschijven voor beide type's en vergelijk de bestelnummers
 
Wat voor een blade heb jij dan? Lijkt toch echt op die van mijn...die velg dan he

Mijn Blade is van 95 (een antieker dus) ;-) en tijdens een avondje Marktplaatsonderdelenverzamelen.. niet goed op de foto gekeken en naar mijn eigen 16 inch voorwiel .. en dan kom je tot de conclusie als ze naast elkaar staan ..Heej pasnie!! :N

Het wiel zal inderdaad wel passen alleen zonder voorrem mmm blijft het toch spannend

full
 
Mijn Blade is van 95 (een antieker dus) ;-) en tijdens een avondje Marktplaatsonderdelenverzamelen.. niet goed op de foto gekeken en naar mijn eigen 16 inch voorwiel .. en dan kom je tot de conclusie als ze naast elkaar staan ..Heej pasnie!! :N

Het wiel zal inderdaad wel passen alleen zonder voorrem mmm blijft het toch spannend

[afbeelding]

Hmmm vreemd een cbr600f uit 1998 past sowieso 1 op1.... Dus zal het wel een andere type of bouwjaar zijn....
 
Terug
Bovenaan Onderaan