Voorzitter NVVM eindelijk achter de tralies

Status
Niet open voor verdere reacties.

shopper

Rookie
12 jul 2004
4
0
amsterdam
Uit betrouwbare bron heb ik zo-even te horen gekregen dat de voorzitter van de NVVM Hans Kuiper in Frankrijk eindelijk is opgepakt.
In november 2003 was hij ineens spoorloos en er werd gepraat over een schietpartij.
Hans Kuiper heeft op 20 november op zijn toenmalige vrouw een heel revolver leeggeschoten, de vrouw is zwaar gewond afgevoerd.
Eén jaar eerder heeft hij haar hele schedel met een hamer ingeslagen en heeft daarvoor een gevanisstraf gekregen.
Zijn vrouw is voor 2 jaar geleden erachter gekomen dat hij de zaak aan het flessen was en wilde niets meer met hem te maken hebben.
Uit angst dat zijn praktijkjes uit zouden lekken heeft hij haar mond willen snoeren.
Weer een oplichter minder op de weg zullen we maar zeggen
 
>> offtopic

maar mooi is dat..
dat soort mensen horen niet in de maatschappij
niet dat ik het weet waar NVVM (Nederlandse Vereniging voor Microbiologie / Motorrijders???) voor staat maar goed :+
 
nvvm= nederlandse vereniging voor verhoogde motorrijvaardigheid.
jarenlang hebben ze aan de weg getimmerd om ons motorrijders beter te leren motorrijden.
de lcvm heeft na het verdwijnen van de voorzitter deze zaak overgenomen.
Deze nieuwe vereniging was op de hoogte van de aanslagen die hij op zijn vrouw had gepleegd.
 
Laten we zeggen dat wij als instructeurs ons volledig hebben gedistantieerd van deze verhalen. Want of ze waar zijn of niet interesseert me niet.

De LCVM heeft toch maar mooi de cursusen op een nog hoger niveau getrokken dan (al goede niveau) van de NVVM . Mede door de inzet van menig instructeur en de drijvende kracht achter de LCVM, Johannes en Tineke. Sommige(n) daarvan hadden al langer niet zo'n goed band met Hans. Zelf heb ik nooit een probleem met hem gehad. Maar anderen weer wel.

Zelf heb ik er weinig van meegekregen. Het ging mij om het rijden en om het lesgeven, niet om de poespas eromheen. IK interesserde mij daar echt niet voor.

Kan er eerlijk gezegd nog niets van geloven, van al die verhalen rondom Hans. Dan heb ik me ECHT in hem vergist. Want Hans was maar wat serieus als het ging om motorrijden en had hier echt hart voor. Jammer dat het dan zo moet eindigen.

Voor mij een afgesloten hoofdstuk.
 
PS, Shopper, nieuw hier, of gewoon een nieuwe alias van een oude bekende van het forum? Wie ben je?

Je bent kennelijk goed op de hoogte......
 
En daar heb je dan een dag lekker mee door duitsland en limburg lopen crossen. Zou het niet zeggen, vond het best een OK'e gozer.

Mochten de verhalen waar zijn, is het best een belabberde schutter natuurlijk :X
 
En daar heb je dan een dag lekker mee door duitsland en limburg lopen crossen. Zou het niet zeggen, vond het best een OK'e gozer.

Mochten de verhalen waar zijn, is het best een belabberde schutter natuurlijk :X

Precies, zo ken ik hem ook. Hij nam je toch maar mooi mee op sleeptouw, na je schuiver, om weer zelfvertrouwen te krijgen in jezelf en in je fiets. Dat sierde hem.

Ik dacht zelfs dat ie politieman is geweest? Die krijgen toch les? :X
 
Laten we zeggen dat wij als instructeurs ons volledig hebben gedistantieerd van deze verhalen. Want of ze waar zijn of niet interesseert me niet.

De LCVM heeft toch maar mooi de cursusen op een nog hoger niveau getrokken dan (al goede niveau) van de NVVM . Mede door de inzet van menig instructeur en de drijvende kracht achter de LCVM, Johannes en Tineke. Sommige(n) daarvan hadden al langer niet zo'n goed band met Hans. Zelf heb ik nooit een probleem met hem gehad. Maar anderen weer wel.

Zelf heb ik er weinig van meegekregen. Het ging mij om het rijden en om het lesgeven, niet om de poespas eromheen. IK interesserde mij daar echt niet voor.

Kan er eerlijk gezegd nog niets van geloven, van al die verhalen rondom Hans. Dan heb ik me ECHT in hem vergist. Want Hans was maar wat serieus als het ging om motorrijden en had hier echt hart voor. Jammer dat het dan zo moet eindigen.

Voor mij een afgesloten hoofdstuk.

Niemand verplicht je om dit te geloven,
 
WTF! :?

Is dit die Hans die met z'n Opel Omega (?) station aanwezig was op de circuitdagen/-avonden van de NVVM...

Zo ja, wat bizar. Nooit kunnen denken, altijd super goed behandeld en altijd vriendelijk...

Zo nee, gelukkig...
 
PS, Shopper, nieuw hier, of gewoon een nieuwe alias van een oude bekende van het forum? Wie ben je?

Je bent kennelijk goed op de hoogte......

Als schrijver ben ik inderdaad nieuw hier, als lezer ben ik hier al maanden.

en ja!!!! ik ben heel goed op de hoogte.

Ik ben opgestapt bij de NVVM, zoals 90 % van de instructeurs, toen wij wisten dat hij inderdaad een revolver op haar had leeggeschoten.
 
PS, Shopper, nieuw hier, of gewoon een nieuwe alias van een oude bekende van het forum? Wie ben je?

Je bent kennelijk goed op de hoogte......

Ben ook benieuwd, op deze manier wek je de indruk op sensatie uit te zijn.

Heb er verder weinig aan toe te voegen,zoals reeds anderen gemeld hebben ken ik Hans als iemand met een passie voor motorrijden, soms wellicht een tikkie te fanatiek maar so be it.
 
Ben ook benieuwd, op deze manier wek je de indruk op sensatie uit te zijn.

Heb er verder weinig aan toe te voegen,zoals reeds anderen gemeld hebben ken ik Hans als iemand met een passie voor motorrijden, soms wellicht een tikkie te fanatiek maar so be it.

Te fanatiek met motorrijden? Dat is dus het probleem met Hanzen... O-)

;)
 
die verhalen van Hans zijn echt wel waar, ben blij dat ze die eikel nu eindelijk hebben opgepakt, zou zijn vrouw ook blij mee zijn, kan ze weer rustig slapen.


VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Wow, hier schrik ik wel van zeg!

Ik heb Hans een paar maal telefonisch gesproken en tijdens de VRO hebben mijn vrouw en ik hem ontmoet. Het leek een erg aardige kerel te zijn. Die verschrikkelijk veel verstand van motorrijden had/heeft.

ZOnder de situatie verder te kennen denk ik dat iemand onschuldig is totdat wettig en overtuigend bewezen is dat hij/zij wel schuldig is.

Ik kan me ook voorstellen dat er situaties zijn waarbij je zo boos bent (al of niet terecht) dat je de ander een loei voor ze harses kunt verkopen.
 
En daar heb je dan een dag lekker mee door duitsland en limburg lopen crossen. Zou het niet zeggen, vond het best een OK'e gozer.

Mochten de verhalen waar zijn, is het best een belabberde schutter natuurlijk :X
Nou dat zegt dan weer genoeg over je mensen kennis he.....

Mij mag je ook al niet.


:+
 
Shit! Ken Hans al heel wat jaren via de NVVM. Was wel wat op de hoogte dat hij in Frankrijk zou zitten. Maar dit! Ik word er eerlijk gezegd misselijk van. Kan het écht niet geloven!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan