vorderingen bak aan gl1000

Ja zeker netjes gedaan. Maar ga je de motor ook spuiten dan?
Anders wel jammer van het kleurverschil omdat je een uitmuntende trekker hebt.
 
Nee ik ga de fiets niet spuiten. ik laat bewust het kleurverschil zitten. De motor is eigenlijk een kunstwerkje op zich met het spuitwerk. Als ik de bak bij benadering hetzelfde wilde hebben krijg je braggel werk. Dus ik laat het bewust zo zitten.
 
Nee ik ga de fiets niet spuiten. ik laat bewust het kleurverschil zitten. De motor is eigenlijk een kunstwerkje op zich met het spuitwerk. Als ik de bak bij benadering hetzelfde wilde hebben krijg je braggel werk. Dus ik laat het bewust zo zitten.

Ik vind dat jammer, maar het gaat er om wat jij belangrijk vind.
Ik weet zeker dat het lukt als je het door een prof laat spuiten.
Ook kan dat Qua prijs best meevallen. Ik weet wel iemand... ;)
 
Hij is klaar !!!!!!!!!!!

GroteFoto-TPWDDVQH.jpg

GroteFoto-SRY4XRCG.jpg

GroteFoto-UMH8ZICM.jpg

GroteFoto-ZQJILHA4.jpg

GroteFoto-RSD3PNGP.jpg

GroteFoto-86GIUZ7R.jpg
 
Mooi gedaan marcos45!!

@ Kwastert: ja, schadebedrijf Breman Genemuiden. 200% vakwerk.
Maar dat zien jullie wel als de VFR af is.
 
Eigenlijk net zoals hij eruit ziet. Stuurt strak. Remmen zijn nog een beetje vaag. Maar het is echt kikken om op 33 jaar oude techniek te rijden.

ik vind een goldwing helemaal geen achterhaalde techniek :N
flat four, lekker koppel en genoeg vermogen, de remmen zijn inderdaad niet helemaal met de tijd meegegaan maar dat kan je zelf aanpassen.

het is een leuk span geworden, veel stuurplezier *O* *O*
 
heb zelf zo'n ding met EML bak eraan en ik kan er niet genoeg van krijgen. heb nog 2 andere rijklare motoren in de garage en die schreeuwen om ook eens op de baan te mogen.

zijspanrijden is apart en vooral leuk.

enige nadeel aan zo'n oude fiets is dat er af en toe eens aan moet gesleuteld worden, meestal niets onoverkomelijk maar er gaat wel eens iets stuk.

vooral elektrisch kan je wel eens problemen krijgen. heb een week de motor gestart met behulp van 2 draden van het startrelais rechtstreeks op de batterij, ergens verlies op de leidingen.

maar het is natuurlijk ook mooi dat je het zelf kan vinden en niet van die dure apparatuur nodig hebt om de fout op te zoeken.
 
heb zelf zo'n ding met EML bak eraan en ik kan er niet genoeg van krijgen. heb nog 2 andere rijklare motoren in de garage en die schreeuwen om ook eens op de baan te mogen.

zijspanrijden is apart en vooral leuk.

enige nadeel aan zo'n oude fiets is dat er af en toe eens aan moet gesleuteld worden, meestal niets onoverkomelijk maar er gaat wel eens iets stuk.

vooral elektrisch kan je wel eens problemen krijgen. heb een week de motor gestart met behulp van 2 draden van het startrelais rechtstreeks op de batterij, ergens verlies op de leidingen.

maar het is natuurlijk ook mooi dat je het zelf kan vinden en niet van die dure apparatuur nodig hebt om de fout op te zoeken.
he, ik ken nog iemand die dat heeft, als je voldoende vrijwilligers hebt is zo'n goldwing zo gestart.
 
net geheel, alleen die gordel is natuurlijk niks zo. Waarom niet gewoon binnenin ergens vastgezet?waarom zit dat karton voor je radiateur?

Gordel ?
Moet ik nog netter maken. Had ik nog geen tijd voor. Moeten nog een aantal kleine detail komen. Maar eerst maar morgen een rijden..
 
Terug
Bovenaan Onderaan