vorderingen bak aan gl1000

Ik rij op LPG en als het koud is wordt de Motor niet warm genoeg.
Vroeger deden wij het ook bij onze Eend, werkt goed!

eend is luchtgekoeld, dat is moeilijk te regelen.
jammer dat je het bij een waterkoelde niet goed werkend krijgt dan.
 
Vandaag met de kleine en mijn vriendin een rondje zuid limburg gedaan. Was erg leuk. S'avonds laat (nu dus) terug gereden. Was minder omdat het erg donker was en dit toch mijn eerste zijspankilometers zijn.
Stuurt strak. Alleen ff morgen de vlucht aanpassen want hij staat nu recht en dat mek ik als ik naar rechts stuur. Dat mag wat soepeler. Kan met 100 kmh rustig de handjes los doen, geen probleem.

GroteFoto-UWDIRL6J.jpg

GroteFoto-WNTS3CFL.jpg

GroteFoto-OZLR7AFN.jpg

GroteFoto-WWRJ7CRP.jpg
 
Enne ander projectje ??? Toch maar ff niet.

Op de planning staat ooit nog eens een BMW met een echte Steib eraan. Maar voorlopig doe ik hier nog ff mee. Die goldwing heeft veel vermogen en die boxer trekt het bakje lekker door het limburgse landschap.

Maar ja een mooie V-max met Naafbesturing is ook niet mis... Je hoort het al. Eerst maar eens de zomer door met deze combi.
 
Enne ander projectje ??? Toch maar ff niet.

Op de planning staat ooit nog eens een BMW met een echte Steib eraan. Maar voorlopig doe ik hier nog ff mee. Die goldwing heeft veel vermogen en die boxer trekt het bakje lekker door het limburgse landschap.

Maar ja een mooie V-max met Naafbesturing is ook niet mis... Je hoort het al. Eerst maar eens de zomer door met deze combi.

ja, ik hoor het al, hopeloos verslaafd *O*

ik vind dat je behoorlijk risico's neemt om je eerste kilometers met vrouw en kind te maken.
je gaat binnenkort achterstevoren op de verkeerde weghelft komen, dat doe je liever alleen :Y
 
ja, ik hoor het al, hopeloos verslaafd *O*

ik vind dat je behoorlijk risico's neemt om je eerste kilometers met vrouw en kind te maken.
je gaat binnenkort achterstevoren op de verkeerde weghelft komen, dat doe je liever alleen :Y
:Y

Bij mij is het ook al eens gebeurd, dat ik even vlot 180 graden linksom wilde draaien. Werden er stiekem 270 :$




(Smaakte wel naar meer trouwens *O* )
 
ik vind dat je behoorlijk risico's neemt om je eerste kilometers met vrouw en kind te maken.
je gaat binnenkort achterstevoren op de verkeerde weghelft komen, dat doe je liever alleen :Y

:^ gister geoefend en vandaag met de Familie in de Bak :?
Ga eerst eens alleen verder leren, niet denken dat je het naar een paar Uur al kan!
Jij kan het echt nog niet!!!
 
Laatst heb ik in 1 van de zijspantopics gelezen waar je lagers kon kopen online.
Ik moet een nieuw lager hebben in mijn zijspanwiel. Wie weet nog waar je die online kon bestellen, nadat je de maten hebt opgemeten.
 
Laatst heb ik in 1 van de zijspantopics gelezen waar je lagers kon kopen online.
Ik moet een nieuw lager hebben in mijn zijspanwiel. Wie weet nog waar je die online kon bestellen, nadat je de maten hebt opgemeten.

Waarom neem je de ouden niet gewoon mee naar de plaatselijke lagerboer..
Das veel gemakkelijker en geen verzendkosten.
 
Ondertussen een kilometertje of 1000 al gestuurd met de fiets. Rijd erg goed. bochten en rechtuit stabiliteit zijn echt subliem. En dat voor zo'n oude techniek. Gisteren voor het eerst een flink stuk snelweg. Gaat goed. FF 140 km/h gereden geen probleem.

Moet nog twee dingetjes oplossen:

Remschijf voren moet afgedraaid worden. Is van het oerzware gietijzer spul van EML. Hij is te zeer aangetast en remt niet mooi gelijkmatig. Weet iemand een adres waar ze die schijven kunnen afrdaaien ???

Achterband loopt langzaam leeg dus moet ik ff eruit halen en nieuw binnenbandje inzetten. Daarnaast nog veel kleine dingetjes. Zoonlief zuurt om een bekerhouder in de bak want dan kan hij drinken. !!

Daarnaast kan ik zeggen dat zijspanrijden erg leuk is. Driften in de bocht is ook erg leuk, en bakje omhoog bij een rechtse bocht is de eerste keer niet leuk, daarna is het echt lachen....
 
Haydyhoo Marcos:

Ik heb de voorvorkstabilisator van jouw nooit ontvangen,erg jammer!
Inmiddels de zijspan los verkocht,werkt zo niet met normale voorvork
en spaakwielen.Dus mocht je ooit nog van plan zijn de stabilisator op
te sturen:het is niet meer nodig.Laat het geld maar zitten.

GRTZZ andre.
 
Andre,
Ik snap er niks van. Ik heb zelfs een tweede opgestuurd en daarna nooit meer iets gehoord.
Ik vind dit erg vervelend. Ik boek je het geld wel terug, want ik wil niet dat er iets betaald is wat je niet ontvangen hebt..
 
Terug
Bovenaan Onderaan