vorige eigenaar een echte mooi weer rijder?

Al dat gedoe altijd om die 125cc... Als je beperkt wordt door je rijbewijs heb je sowieso al geen keuze!

Ik ben zelf niet gebonden door mijn rijbewijs en heb afgelopen jaar heerlijk gereden op mijn 200cc Duke. Gekocht als upgrade voor de brommer in de stad waarmee je ook net ff de snelweg mee op kan. In de eerste instantie gereden op een 125cc duke welke het doel ook prima zou vervullen.

Het is geen snelweg km vreter maar daar koop je zo'n fiets ook niet voor.. Lekker leren rijden, binnenwegen, groot stedelijk gebied en heel veel lol, daar koop je zo'n fiets wel voor. En dat kan je er zeker mee hebben!!

Maarja, zoveel mensen zoveel wensen :)
 
Laatst bewerkt:
Verhaaltjes over vorige eigenaren hebben nauwelijks toegevoegde waarde en ik geloof ze meestal ook niet. Maar dit kan wel een mooie motor worden, nadat je de te oude banden hebt vervangen (waarschijnlijk is het rubber keihard c.q. griploos geworden), net als alle vloeistoffen (als ze nog vloeibaar zijn) en filters.

Kortom: de buitenkant zegt net zo weinig als het verhaaltje van de vorige eigenaar. Ik zou hem hem alleen kopen als de verkoper al die zaken in orde heeft gebracht (of anders flink afdingen). Je koopt tenslotte gewoon een oude motorfiets.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een bigtwin in 2014
gekocht nieuw nu pas 520km staat al anderhalf jaar stof te happen Door omstandigheden helaas
Deze dingen gebeuren soms
 
Jammer voor je, maar in 1 of 2 jaar kan er weinig gebeuren met je motor.

Die van TS heeft:
- of het leeuwendeel van 8 jaar staan stofhappen;
- of uitsluitend korte ritjes gemaakt.
Beide opties hebben een behoorlijk negatieve invloed op de techniek.

Dan heb ik voor hetzelfde geld liever een exemplaar dat 2 of 3 jaar intensief is ingezet.
Die zijn meestal ook regelmatig onderhouden, iets dat waarschijnlijk overbodig wordt gevonden bij een motor die 100 km/jr rijdt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan