Vos Oss overgenomen door Arie Vos (daarom stuntverkoop)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bochtenkoning

MF veteraan
16 dec 2001
1.803
15
Eindhoven
Het blijkt dat motorbedrijf Vos uit Oss is overgenomen door wegracekampioen Arie Vos.

In het http://www.kliknieuws.nl/kliknieuws.asp?ID={5C2213A3-A05E-46E5-82D5-65AD028AD400}&stijl=2 (stukje op Kliknieuws.nl) staat te lezen dat Arie, samen met zijn broers, de motorzaak heeft overgenomen van de vorige eigenaar.

Ik dacht juist dat Nico (Wilemse) er weer nieuw leven in wilde blazen? Niet zo lang geleden werd er druk verbouwd. De zaak leek toen kleiner te worden maar ik dacht dat het juist was om de zaak 'lean & mean' te maken. Vroeger, echt jaren geleden. had de motorzaak een flinke uitstraling en kwamen motorrijders van ver naar Oss toe. Dat is door samenvoegingen met bijv. Bike+ en verhuizingen toch redelijk teniet gedaan. Hier op MF verschenen een tijd geleden ook nog berichten dat ze failliet waren. Hoop dus wel dat Arie cs er weer iets moois van kan maken. Tis bij mij redelijk om de hoek en was soms wel es handig voor een oliefiltertje of gaskabeltje.

In ieder geval heeft men nu blijkbaar een stuntverkoop van de motoren, scooters en kleding met 'ongelooflijke stuntprijzen'. Of dat zo is weet ik niet, ik ben er al heel lang niet meer geweest. Afijn, misschien handig om te weten voor wie op zoek is naar een andere motor.

{C2234C68-8ABC-9D7D-8EE1-3C49CC86E532}.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb net trouwens ff op de site van Vos Oss zelf gekeken. Er staan 'maar liefst' 11 motoren te koop, waarvan de helft ouwe brikjes.

Zou de 'stuntverkoop' dan al voorbij zijn of moet 'ie nog beginnen.... :?
 
Ik denk dat de opruiming nog moet beginnen dan
Aangezien die 11 oude brikjes er al een tijdje staan :Z
En ik denk dat Arie en aanhang geen oude brikjes in de showroom gaan zetten _O-
 
Het is echt niks meer. De winkel is een tijd geleden al gehalveerd en wat er te koop is, is merkloos oud spul (de kleding dan hè). Aan motoren staat er ook niks aparts meer, wel veel bromscooters, jammer.

Ik hoop dat Arie er weer een echt Vososs van kan maken :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan