Voss Oss failliet ?

Da's het voordeel van een BV... De verantwoordelijke mensen die moeten onderzoeken of er sprake is van "wanbeheer" bij de B.V. doen hun werk nooit.... Want dan is de DGA bijv hoofdelijk aansprakelijk... (en dat mag van mij wel vaker gebeuren).

Nu is het gewoon een kwestie van een paar duizend euro investeren, de boel flink laten lenen, dan laten ploffen, duizende euro's uit het pand "stelen" waardoor je je inleg weer vele malen eruit hebt (afgezien van de winst die je gemaakt hebt door het lenen) en voila, weer op naar de volgende keer. het bedrijf koop je dan voor een fractie van de prijs van wat het waard is en de circel begint weer opnieuw.

Het eerste automatiseringsbureau waarvoor ik werkte heeft dat op die manier 12 keer gedaan...
 
Hallo allemaal,

Op de FJR-site staat de volgende tekst:

"Ik heb meteen gebeld naar Nico Willemse en inderdaad is Vos Oss Motorservice BV failliet gegaan......in het jaar 2000.
Nico is doorgestart en heeft de handelsnaam Vos Oss Motorservice overgenomen met een nieuwe BV daarachter. Dus er is geen enkele reden tot paniek of wat dan ook. Nico vond het wel erg vervelend en hoopt hiermee de zaak ontzenuwt te hebben."
 
Laatst bewerkt:
Ritzen is zeker het bedrijf van de eeuw?

Nee hoor. Er zijn genoeg goeie motorzaken, neem bijv. v.d. Pol in Helmond om maar 1 te noemen.



Maar bij joppen foppen ze heel wat klanten. Heb daar heel wat motoren bekeken met open dagen en heb heeeel wat ontevreden klanten gesproken (motoren die verkocht zijn en na aantal reparatie's toch terug genomen zijn omdat ze niet goed zijn en daarna gewoon weer verkocht worden zonder dat het probleem is opgelost)

Oud personeel van Joppen laat ook genoeg los over de kwaliteit daar.
 
kvond oss wel een leuk bedrijf. Een keer nieuwe bandjes eronder laten leggen en ik moet de rekening nog krijgen, terwijl ik de bon netjes heb gehad en met creditcard heb betaald. Nooit afgeschreven
 
Net goed......
het is een vreselijk klootbedrijf.
Vraag me maar niet waarom want ik wordt alweer pissig
:(
 
Hallo allemaal,

Op de FJR-site staat de volgende tekst:

"Ik heb meteen gebeld naar Nico Willemse en inderdaad is Vos Oss Motorservice BV failliet gegaan......in het jaar 2000.
Nico is doorgestart en heeft de handelsnaam Vos Oss Motorservice overgenomen met een nieuwe BV daarachter. Dus er is geen enkele reden tot paniek of wat dan ook. Nico vond het wel erg vervelend en hoopt hiermee de zaak ontzenuwt te hebben."

alweer!!
hoevaak zijn hun al faillit geweest...
ik kan de tel nie meer bij houden..

kl*tezaak :r

Net goed......
het is een vreselijk klootbedrijf.
Vraag me maar niet waarom want ik wordt alweer pissig
:(

Lezen is óók een vak... :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan