Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit was ook een dinges met rubber tip?Bij mij werkte het goed Sammie, vlotter naald zag er nog als nieuw uit, dus inderdaad wat aan gedrukt en een beetje gedraaidt zodat de vlotter naald mooi in de passing ligt. Dus niet als een gek aan drukken maar gewoon ff rustig aan drukken en wat draaien er mee, bij mij geen lek meer.
-bouwt kruipruimte nog meer uit-dan krijg jij de kinderen ,
Beste Cas
Sorry hoor maar jou antwoord daar kan ik helemaal niets mee als ze overlopen heb ik een flinke plas benzine naast mijn motor kan nooit de bedoeling zijn in mijn ogen.
HoiVolgens mij haal je het een en ander door elkaar, ik heb niet gereageerd.
De beste manier vindt ik zelf, blazen op de benzine slang, dan kan je veel beter vaststellen/meten wanneer de vlotternaald afsluit, dan dan je dit op zicht gaat doen.
Met meerdere carbs is het wel makkelijk als je een extra man erbij heb om de ander vlotters dicht te houden, anders hoor je door alle carbs lucht stromen.
Bij de mijne werkte het helaas niet, 2 van de 4 lekken nog, ondanks dat het benzineniveau intussen lager is dan die van de carbs die niet lekken..Bij mij werkte het goed Sammie, vlotter naald zag er nog als nieuw uit, dus inderdaad wat aan gedrukt en een beetje gedraaidt zodat de vlotter naald mooi in de passing ligt. Dus niet als een gek aan drukken maar gewoon ff rustig aan drukken en wat draaien er mee, bij mij geen lek meer.
Bij de mijne werkte het helaas niet, 2 van de 4 lekken nog, ondanks dat het benzineniveau intussen lager is dan die van de carbs die niet lekken..
Het helpt jou niet, maar mijn motor loopt ook nog niet hoor, ben je in iedergeval niet de einige.ik snap je punt, maar bij hoger niveau lekken ze ook..
Je blaast op de benzine toevoer om je vlotterhoogte af te stellen, dan zit er natuurlijk geen benzine in je slang of vlotterbakje, want die is er dan af he.Ik vraag me dat al een tijd af: Als je blaast (druk zet) op de benzine aanvoer en er is voldoende benzine in de vlotterkamers en leiding, blaas je dan de benzine "door" de vlotter de sproeier in? En hoe gaat dat dan met een mechanische brandstofpomp?
op dit moment voor de laatste keer de carbs er onder weg, op zoek naar een zebra in de polder..Het helpt jou niet, maar mijn motor loopt ook nog niet hoor, ben je in iedergeval niet de einige.
Nee.Is het niet zo Sammie dat hoe groter de vlotter hoogte is hoe dieper de de vlotter in de vlotterkamer komt te liggen.
Dat de opwaardse kracht van de vlotter groter is , dus met meer kracht tegen de vlotternaald drukt om deze af te sluiten.
Of zie ik dat verkeerd.
verkeerd.Is het niet zo Sammie dat hoe groter de vlotter hoogte is hoe dieper de de vlotter in de vlotterkamer komt te liggen.
Dat de opwaardse kracht van de vlotter groter is , dus met meer kracht tegen de vlotternaald drukt om deze af te sluiten.
Of zie ik dat verkeerd.
Je blaast op de benzine toevoer om je vlotterhoogte af te stellen, dan zit er natuurlijk geen benzine in je slang of vlotterbakje, want die is er dan af he.
Maar hoe zit dat dan met een mechanische brandstofpomp? Die drukt de benzine toch door die opwaartse druk van de vlotter of niet?