Voutje bedankt..................

Succes Marcel, leuk je es ontmoet te hebben :) , maar klote van je fiets. :(

Het belangrijkste is echter dat je zelf nix hebt. :]

Verder was het erg geslaagd, ging wel lekker vlot enzo, alleen dat gedoe met groepen in het begin vond ik maar sucken, die eerste groep was veel te traag, toen mocht ik gelukkig naar de snelle groep en dat tempo was wel oke. Later op de avond gelukkig vrij rijden.

wKJ: stepje van Gixxer aan de grond lukt idd wel. })
 
Hé Marcel, das niet zo mooi.
Balen en niet zo'n leuke afsluiter van een dag die eigenlijk niet meer kapot kon!!!

Succes met je fietsie en dat je maar weer snel kan rijden :]
 
Shit Happens....
Iedereen gaat een keer onderuit...en hoop voor je dat schadebedrag lekker hoog uitvalt...mogen ze lekker veel betalen...
 
Das lekker.
Zorgen dat de verzekering €350 meer betaalt, dan dat de reparatie gaat kosten. Heb je ook je eigen risico er weer uit.

Sterkte
 
Wat mij opvalt is dat iedereen die hier crasht de dag zelf nog foto's heeft!
Zij jullie allemaal masochisten of hoe zit het :?

Als ik neerga zal ik eerst vloeken,kijken wat eraan is, en dan kijken voor reparaties. Er een fotocamera bijhalen is niet echt een prioriteit dan.

Ben wel jaloers op die verzekeringen van jullie in Nederland. Hier in Belgie zijn de BA motorverzekeringen zo al niet te betalen (als je geen auto erbij verzekert), laat voor een omnium.
 
Op vrijdag 31 mei 2002 12:03 schreef jonas het volgende:
Wat mij opvalt is dat iedereen die hier crasht de dag zelf nog foto's heeft!
Zij jullie allemaal masochisten of hoe zit het :?

Als ik neerga zal ik eerst vloeken,kijken wat eraan is, en dan kijken voor reparaties. Er een fotocamera bijhalen is niet echt een prioriteit dan.

Ben wel jaloers op die verzekeringen van jullie in Nederland. Hier in Belgie zijn de BA motorverzekeringen zo al niet te betalen (als je geen auto erbij verzekert), laat voor een omnium.

:? :?

[me]Ryser heeft altijd een camera bij zich als hij een tocht of meeting heeft *D [/me]
 
Ben wel jaloers op die verzekeringen van jullie in Nederland. Hier in Belgie zijn de BA motorverzekeringen zo al niet te betalen (als je geen auto erbij verzekert), laat voor een omnium.

:^

omnium: als je crasht door je eigen fout wordt je ook nog betaalt, deze optie is in belgie dus niet te betalen (genre 1500 Euro/jaar), en de meeste maatschappijen doen dat niet eens voor motoren.
 
ja klote...

verkeerde banden he? te hard op het gas...en daar gaat je achterband....was je met een bt010 of rennsport noooit overkomen... :)

hopen dat het met jou maar goed gaat want dat is belangrijk....fiets komt wel weeer goed...

ik heb weer een hoop gemist zie ik...

mochten jullie op het hele circuit inhalen?
 
:^

omnium: als je crasht door je eigen fout wordt je ook nog betaalt, deze optie is in belgie dus niet te betalen (genre 1500 Euro/jaar), en de meeste maatschappijen doen dat niet eens voor motoren.
In Nederland kost dat ook zo veel hoor, alleen naar mate je langer zonder schade rijdt, wordt het steeds minder...
 
ja klote...

verkeerde banden he? te hard op het gas...en daar gaat je achterband....was je met een bt010 of rennsport noooit overkomen... :)

hopen dat het met jou maar goed gaat want dat is belangrijk....fiets komt wel weeer goed...

ik heb weer een hoop gemist zie ik...

mochten jullie op het hele circuit inhalen?
We mochten officieel niet inhalen. Maar ik heb stiekum toch een paar ingehaald, laat m'n bochten niet verpesten... :+
 
jammer dat ik er niet was....

ik had je achter me moeten laten... :)
je had me niet kunnen bijhouden... :) :) :)

en als je het niet gelooft vraag maar aan de mensen die meereden met mij tijdens het vrijrijden op de mfcd... :)

unstable...gone...r1no..niet...wkj niet... :)
(alleen guz en die ander konden in de bochten harder maar op de rechte stukken waren ze geen partij...)

volgende keer ga ik dus mee..hehehehe... :)
 
jammer dat ik er niet was....

ik had je achter me moeten laten... :)
je had me niet kunnen bijhouden... :) :) :)

en als je het niet gelooft vraag maar aan de mensen die meereden met mij tijdens het vrijrijden op de mfcd... :)

unstable...gone...r1no..niet...wkj niet... :)
(alleen guz en die ander konden in de bochten harder maar op de rechte stukken waren ze geen partij...)

volgende keer ga ik dus mee..hehehehe... :)
Ik was er ook bij Leon... *D
 
ik heb 2 weken geleden op 5 fjr 1300's gereden met 3 daarvan met bt020 banden...

fjr heeft 145 pk...en is smeuig over het hele toerengebied....

de band heeft goeie grip...en snel op temperatuur...

echter het grootste nadeel...
de band heeft bij hard uitacceleren de neiging om naar buiten te stappen...dit voel je ook...en naar mijn mening is dat als je plat ligt de band niet hard kan belasten met vermogen...

de bt010 is hier VEEL beter in...die kan je gewoon hard belasten zonder daar een vreemd gevoel bij te krijgen in de achterkant van de motor.

de valpartij van saint...is een duidelijk geval van te hard uitacceleren en te weinig grip van de band. (met een zachtere compound rubber was dit denk ik niet zo snel gebeurt.)

Zwaar KL$*(&@#$!!TE. Maar goed dat je een verzekering het.
Vraagje: heb jij met BT020's achterop gereden? Zo ja, hoe was de grip en slijtage? Ik geloof dat Lelystad niet het meest gladde wegdek heeft, maar toch interessant om te weten.
 
zat jij ook bij dat groepje????
uhm...ik heb je niet gezien...sorry..wat erg...

of was ik te snel }) ? :)
We weten wel dat je snel bent Leon :+
Ik zat niet in het groepje, maar heb je wel zien rijden.

Maar ik moet maar weer een BT010 monteren ipv een BT020 met mijn 100 pk fiets?
 
bt010 op lelystad roeleert big time...

die band kan je zoveel harder belasten...en nog veel harder uitacceleren...daar ligt je winst..

aansnijden van de bochten...juiste lijn...
en als je goed uitkomt...gruwelijk hard op het gas...en zeker op lelystad... :} ik blijf het een geil circuitje vinden...



We weten wel dat je snel bent Leon :+
Ik zat niet in het groepje, maar heb je wel zien rijden.

Maar ik moet maar weer een BT010 monteren ipv een BT020 met mijn 100 pk fiets?
 
oja...ik was blij dat johnV niet mee was 12 mei....die ken ik niet verslaan...op plat door de bochten..enzo... :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan