Voutje bedankt..................

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Eh... ;( ;( Het is gebeurt op Lelystad. Die mooie bocht voor het rechte stuk. Daar haalde mijn achterwiel mij ineens in :( De optische schade valt best mee. Maar een optelsom durf ik niet zo te maken. Rem pook kwijt, hier en daar een paar krassen en demper kapot en kap gekrast..... Het kwam alleen omdat JoKing en Revolution op mijn lijn zaten ;)

Schuiver01.jpg

Schuiver02.jpg


Rev: Leuk je een keer te ontmoeten, volgede keer praten we ff wat langer maar ik was een beetje druk. :)

Unstable ook nog even gezien tijdens het taken, leuk je ff te zien. Mooie bike heb je!
 
Ik had van Rev al gehoord dat je zelf niets hebt? Das dan wel weer fijn. En een extra verzekering genomen voor de circuitdag toch? Dan is er al met al niet zo heel veel meer aan de hand als een stukje emotionele schade dus? Gaat wel weer over (weet ik uit ervaring) :)
 
Is zwaar k*t, en zelf nog ergens pijn? Wat is er allemaal beschadigd? Alleen remdinges, kuip voor en demper? Of ook je kontkuip en blok? En je clip-on?

Als het alleen de eerste drie is dan valt het nog wel mee.
 
Ik heb idd een extra verzekering genomen voor de circuit avond. Ik heb een risico van € 350,-. Daar ga ik dus zonder enige moeite overheen. Mijn jasje en broek zijn echt verrot en alleen het jasje is al € 350,-. en dan krijg je nog eens de schade aan de motor......

zoals het toppic zegt: Voutje bedankt.

En ja.... een heilig imago is geschaad. ;)
 
Is zwaar k*t, en zelf nog ergens pijn? Wat is er allemaal beschadigd? Alleen remdinges, kuip voor en demper? Of ook je kontkuip en blok? En je clip-on?

Als het alleen de eerste drie is dan valt het nog wel mee.

Zover ik nu kan zien zijn het alleen de eerste drie. En er zitten wat krassen op het koppelings deksel maar ik moet gewoon een rapportje laten maken en dan kijken wat de schade is.
 
Zelf niets? Op wat spierpijn na waarschijnlijk...).

Je gaat toch over de eigen risico heen :( , rest moet verzekering betalen, dus schade zou niet uit moeten maken. Veel succes ermee.
 
Echt klote voor je... valpartijen brengen altijd ellende met zich mee, zowel materieel als emotioneel. En je had hem ook nog eens niet zo lang, jammer hoor!! :(

Ik hoop dat je zelf geen ernstige dingen hebt opgelopen. Met die motor komt het uiteindelijk ook wel weer goed. Gelukkig had je een extra verzekering afgesloten.

Ik wens je veel sterkte.


CAT
 
Op vrijdag 31 mei 2002 01:06 schreef The Saint het volgende:
Eh... ;( ;( Het is gebeurt op Lelystad. Die mooie bocht voor het rechte stuk. Daar haalde mijn achterwiel mij ineens in :( De optische schade valt best mee. Maar een optelsom durf ik niet zo te maken. Rem pook kwijt, hier en daar een paar krassen en demper kapot en kap gekrast..... Het kwam alleen omdat JoKing en Revolution op mijn lijn zaten ;)

home.hetnet.nl/~marcelmariska/Schuiver01.jpg
home.hetnet.nl/~marcelmariska/Schuiver02.jpg

...

Hahaha, jij probeerde ons bij te houden, wat dus niet gelukt is :+ :+

Maar mocht je hulp nodig hebben, laat me het maar weten.

Het was een klasse avond Marcel, thanx :}
 
Shit zeg, wat enorm klote voor je.

Weet helaas ook uit ervaring hoe het voelt.
Hoop voor je dat de verzekering snel uitkeert dan kun je de boel weer opknappen en het zo snel mogelijk vergeten.
 
Zwaar KL$*(&@#$!!TE. Maar goed dat je een verzekering het.
Vraagje: heb jij met BT020's achterop gereden? Zo ja, hoe was de grip en slijtage? Ik geloof dat Lelystad niet het meest gladde wegdek heeft, maar toch interessant om te weten.
 
Ik hoop voor je dat de schade juist hoog is, dan wordt je eigen risico procentueel lager. Als je dan een hoop dingen zelf vervangt met 2-de hands onderdelen, kan je er nog beter van worden. Bel eens met Cama Parts in Maassluis, zou ik zeggen.
 
Ik hoop voor je dat de schade juist hoog is, dan wordt je eigen risico procentueel lager. Als je dan een hoop dingen zelf vervangt met 2-de hands onderdelen, kan je er nog beter van worden. Bel eens met Cama Parts in Maassluis, zou ik zeggen.

Hij heeft zijn motor gekocht bij Cama Parts. En hij was vaste klant daar met z'n RF :+ *D
 
Vind het echt K.lote voor je !! Gelukkig kon je nog wel naar huis rijden met die grasmaaier.... ehh pardon bedoel Soes ;) Gelukkig goed verzekerd dus binnenkort rij je weer vrolijk rond ! Vond je broek wel erg sexy :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan