vouwwagen achter motor/MV agusta

motorfret

Die hard MF'er
3 dec 2002
568
82
omgeving nijmegen
vraagje: er heeft in het blad "motor" (was het geloof ik) een artikel gestaan over een MV agusta die ze voor de lol hadden voorzien van een vouwwagen, met de hulp van jos schurgers.

heeft iemand dit artikel nog? ik zou er graag een kopie/scan van hebben. :?

en ook weten wat het merk aanhanger/vouwwagen was dat erachter zat?!

het is nl. voor een gehandicapt familie lid die dit achter z'n brommobiel wilt om toch op vacantie te kunnen.

wie helpt?
:}
 
Uitgeklapt
full
 
Mag en kan er wel een aanhanger achter een brommobiel dan?

Volgens mij wel, Zag laatst in groningen een scooter met een karretje erachter, met verz.plaatje. was van een koeriersbedrijf. Ze vallen onder dezelfde verzekering geloof ik.
 
vraagje: er heeft in het blad "motor" (was het geloof ik) een artikel gestaan over een MV agusta die ze voor de lol hadden voorzien van een vouwwagen, met de hulp van jos schurgers.

heeft iemand dit artikel nog? ik zou er graag een kopie/scan van hebben. :?

en ook weten wat het merk aanhanger/vouwwagen was dat erachter zat?!

het is nl. voor een gehandicapt familie lid die dit achter z'n brommobiel wilt om toch op vacantie te kunnen.

wie helpt?
:}

ik ga vanmiddag wel ff voor je kijken. ik heb het blad hier ergens liggen moet ik ff zoeken welk nummer. je hoort het nog.
 
In de ProMotor van een paar maanden geleden stond een artikel over een Schuring-aanhangervouwwagen achter een motor, ik meen een Yamaha FJR.
 
wij hebben een campmaster 4 GEHAD, ja gehad met hoofdletters.
ik heb zosnel geen foto,s ervan maar het zag er wel mooi uit, .... van een afstand.
deze "tent in een bak " heeft uit mijn hoofd een gewicht van 120Kg en daar mag 80Kg bij ingeladen worden.
of het ook achter een voertuig gehangen MAG worden is mij nog steeds niet duidelijk. maar ja wat mag en wat mag niet. we doen allemaal wel eens wat niet mag.
maar even dit; hij koste nieuw meer dan 5.000,- euro en dan mag je wel wat verwachten. ik vindt de afwerking van zoon laag pijl dat daar OOK bij ons de kopers op afknapte.
mijns inzien kun je beter een goede tent kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan