Voxan Café Racer

Jep, maar echt niet mijn ding.. Komen toch gewoon twee shin yo spiegeltjes op. Tnx voor het voorbeeld Hermenator ;)
 
Ja die originele worden hem niet, die vierkante dingen zijn foeilelijk.
 
Late reactie, maar bier en bbq bij MC was erg naar wens en zeer gezellug.
Johan de Nassie Boek get mee volg'nd joar :Y
 
Ga deze ook ff volgen.
Benieuwd welke mooier wordt, deze of die van Mark.
Mark heeft al pluspunten met die 17" gespaaktewielen.

Dat hoeft geen pluspunt te zijn. Dat is voor mij geen optie namelijk, want de Black Magic heeft ook geen gespaakte wielen. Ik wil geen Black Classic. Dan was het de Voxan classic racer geworden.
 
Dat hoeft geen pluspunt te zijn. Dat is voor mij geen optie namelijk, want de Black Magic heeft ook geen gespaakte wielen. Ik wil geen Black Classic. Dan was het de Voxan classic racer geworden.

het scheelt dat de CR van zichzelf al hele mooie 5 spaakjes heeft idd :Y
 
Exact de zelfde als de Black Magic inderdaad ;)
 
Vandaag tankdopje ontvangen, maar was er slechter aan toe dan de eerste. Maar gelukkig waren de ontbrekende dingen van de eerste (ring om buitenrand en plastic binnenkap) bij de tweede wel heel. Ik heb dus net van twee, 1 gemaakt en is nu helemaal perfect voor elkaar.
 
Zeker wel ;) Zal er even tijd voor maken deze week. Heb trouwens de draadjes ook binnen van Conrad om de kabelboom te vermaken. Die hebben alle (gecombineerde) kleurtjes in alle diktes.
 
Zeker wel ;) Zal er even tijd voor maken deze week. Heb trouwens de draadjes ook binnen van Conrad om de kabelboom te vermaken. Die hebben alle (gecombineerde) kleurtjes in alle diktes.

Hoe heten die krimpdingen met tin erin waar je aan weerskanten een draad instopt, even met de fohn erop en de boel zit aan elkaar?
 
Ehm.. dat weet ik zo even niet, maar kan je morgen wel antwoord geven ;)
 
Woar ga je die voor gebruiken dan kwastert? Ik soldeer de kabelboom gewoon en isoleer het daarna met krimpkous. Bij gebruik van connectors of soldeersleeves krijg je alweer zo'n dik pakket.
 
Laatst bewerkt:
Komt altijd van pas. Ik soldeer nu ook best vaak, en dan inderdaad krimpkous erom. Is zo'n soldersleeve dikker dan de krimpkous dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan