Voxan Café Racer

Dik in balans dat ding :9

Foto-ZG6KQZK7-D.jpg
 
Ben het ook wel met grote Geert eens , de waarheid ligt tussen de kont van jou motor , en
deze hier onder ..


full
 
Laatst bewerkt:
Ja idd, dat is toch echt een kwestie van smaak. Dit kontje is topic vervuiling :X
t.o.v. tank veel te ielig.
Bovenkant tank en kont moeten bij een Café Racer naar mijn idee op de zelfde hoogte liggen.

Zadel kan minder dik bij de mijne, maar daarom is er ook een zitvlak in gemaakt, zodat de zijkanten minder hoog lijken. Dat is in real life veel beter te zien dan op foto.
Verder is het een compromis tussen technisch en optisch. Er zou teveel zooi in het zicht komen.

Maar nogmaals, de kont is ori voxan zoals ik deze mooi vond. Alleen de voorkant moest drastisch anders 8-)

Foto-PTD8KFJ3-D.jpg


Bovendien zijn hier nog afstanden mee te rijden, en met die zespitter niet. Keuzes....
 
Laatst bewerkt:
de huidige kleurstelling van de jouwe maakt dat die optisch veel lomper lijkt dan in de originele zetting.

kan dat afdekkapje er niet weer overheen?

het kontje op de CBX is het andere uiterste en ook zeker niet de mooiste, maar wel een beetje kort door de bocht om vanaf dat cbx plaatje te beweren dat je daar niet meer mee kunt rijden.... dat kon nog wel eens heel hard mee vallen.
 
Kijk deze klopt gezien zijn verhoudingen.
Je kunt natuurlijk ook een midden weg zoeken

Als jij vind dat deze klopt dan ga je mijn setting niet mooi vinden idd. Ik vind hem juist niet mooi. Het is een dikke fiets met een plankje als kont, maar zo heb ik het voor ogen.

Wat EHE zegt klopt ook wel, maar wilde zo min mogelijk plastic meuk aan de motor, en heb gekozen voor zwarte zij delen, waardoor het meer 1 geheel is geworden.

Maar net wat ik zeg, in het echt kijk je er anders tegenaan. Het is ori Voxan en dat wil ik zo behouden. Al sluit ik niets uit in de toekomst. Voorlopig is hij af. Het is immers geen zijspan :P
 
Heb met mijn maatje van BSC (zie mijn ondertitel) nu ook een FB pagina gemaakt.
Dus schroom niet om ons op te zoeken. Daar zullen we onze dingetjes ook gaan bijhouden.
Gaat dus zeker niet alleen over spannen.

www.facebook.com/basicsidecars
 
Jups, en ook erg blij mee. Zaterdag tentje er op en naar de Voxandag. Is zondag, maar ga zaterdag al gezellig inbieren daar.
 
Laatst bewerkt:
Als jij vind dat deze klopt dan ga je mijn setting niet mooi vinden idd. Ik vind hem juist niet mooi. Het is een dikke fiets met een plankje als kont, maar zo heb ik het voor ogen.

Wat EHE zegt klopt ook wel, maar wilde zo min mogelijk plastic meuk aan de motor, en heb gekozen voor zwarte zij delen, waardoor het meer 1 geheel is geworden.

Maar net wat ik zeg, in het echt kijk je er anders tegenaan. Het is ori Voxan en dat wil ik zo behouden. Al sluit ik niets uit in de toekomst. Voorlopig is hij af. Het is immers geen zijspan :P



:^

Dit is origineel al een bijzondere motor, aan die looks moet je imho niet teveel veranderen.
 
Jups, en ook erg blij mee. Zaterdag tentje er op en naar de Voxandag in Olst. Is zondag, maar ga zaterdag al gezellig inbieren daar. Wie toevallig in de buurt woont en zin heeft om te komen auwehoeren zondag.

Had het huis al herkent op de foto's van voorgaande treffens. Kom er langs onderweg naar m'n werk. Leuke stek. Als het met m'n dak sneller gaat dan verwacht kom ik misschien wel eens een voxan in het echt bekijken.
 
Laatst bewerkt:
Al bijna een jaar geen posts _O-

Voxje rijd nog steeds heerlijk. Vorig jaar nog een paar mooie trips mee gemaakt.
Dit jaar alleen naar Voxantreffen in Olst op 4 en 5 juni, en daarna breekt een tijd aan van verbouwen. Niet van de Vox, maar van een ander huis.

In september nog wel een buitenland tripje met de Voxan, maar dan ben ik al 40 _O-
 
Mooie Hepco & Becker street bags met c-bow beugels gekocht voor de Vox. Losse tassen was altijd gezeur en nu komt het mooi strak aan mijn rekje, en kunnen ze aan de motor op slot. Mooi spul.

000000035suzistreetliffdsf853653hghgh.jpg
 
Rekje eindelijk afgewerkt en laten coaten. Nette strakke bagage oplossing.
Vind ik :) Vanavond ff monteren.

Morgen weekendje motorranch Westerwald.

360.jpg


360.jpg


360.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan