vraag aan duc rijders

Future303

MF veteraan
24 mrt 2003
2.124
2
Blaricum
is deze origineel... (kleur)

specs
916 SP
'95
nieuw blok
12000 pleuro's

[edit] zijn dat race kuipen?[/edit]

vind hem wel mooi })

duc 916.jpg
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk denk ik dat ie gespoten is, heeft andere wielen en uitlaten... Wel mooi zo dat zwart met die gouden wielen...
 
hmm heb ook geen ID :? kan je met het antwoord dus niet blij maken
ziet er wel geinig uit :+
 
mooi maar niet origineel.
ik zie ook nergends duc stickers, op eentje na dan.
dat zijn geen racekuipen, aangezien ik nog een gewone koplamp zie
 
Als deze kuip orgineel bij deze motor hoort is het een gele duc geweest want het frame is goud kleurig en een rode heeft een zilver frame
 
Als deze kuip orgineel bij deze motor hoort is het een gele duc geweest want het frame is goud kleurig en een rode heeft een zilver frame

Tot 2000 hadden alle Ducs een goudkleurig frame .. vanaf bouwjaar 2001 is het frame antraciet :)
 
Als deze kuip orgineel bij deze motor hoort is het een gele duc geweest want het frame is goud kleurig en een rode heeft een zilver frame

Hoe kom je daar nou bij? Alle frames hadden toendertijd deze kleur. geloof dat ze met de 996 serie met het grijs begonnen, ik had een gele 996 (2000) met grijs frame...
 
quote]
Op vrijdag 05 september 2003 21:46 schreef Future303 het volgende:
[...]

yap (voorzichtig aan... ;) )
[/quote]


Zozo, en meteen zo'n smaakvolle zwarte. Dat zal niet misstaan op hoevelaken.
Een nieuw blok? Wat voor blok dan? Kijk wel uit wat je koopt he.
 
Zozo, en meteen zo'n smaakvolle zwarte. Dat zal niet misstaan op hoevelaken.
Een nieuw blok? Wat voor blok dan? Kijk wel uit wat je koopt he.

deze kost 12000 Euro, met dus een gereviseerd blok.
Heb ook ff in Duitsland gekeken; daar staan ze voor 8000 Euro met 10.000 km's erop....scheelt nogal.... vind alleen dat zwart zo mooi :9~
 
deze kost 12000 Euro, met dus een gereviseerd blok.
Heb ook ff in Duitsland gekeken; daar staan ze voor 8000 Euro met 10.000 km's erop....scheelt nogal.... vind alleen dat zwart zo mooi :9~

Dat je zwart mooi vindt dat daar aan toe, maar hoe denken anderen erover als je hem weer verkoopt. Rood of geel moeten ze zijn, vinden de meesten denk ik.
Tja gereviseerd, door wie is, is dat wel bekend en hoever gereviseerd is de vraag......
 
Deze motor staat bij Motoport Vianen te koop met 50000 km op de teller. Bij 47000 is het blok gereviseerd. Ik zou inderdaad wel gaan vragen door wie. En zoveel geld voor een motor uit '96 met zoveel km's en gespoten (waarom is dat gedaan? Schade?)?

Kan een treffer zijn. He tis wel een SP zo aan de wielen te zien, maar zoek dat nog even goed uit. Anders is ie het geld helemaal niet waard.

Wel erg mooi zo op het plaatje! :9~
 
Als deze kuip orgineel bij deze motor hoort is het een gele duc geweest want het frame is goud kleurig en een rode heeft een zilver frame

tot 2001 was het frame goud/brons (de 748 e dan die was tot 2001 brons)

wielen zijn van magnesium
corsa bochten als ik zo de conektor kan zien
kleur is alles behalven originaal
en euh het hoeft geen schade tezijn
en gereviseert bij 47000km ???? is dat niet ge blauprint (das wat anders)
en volgens mij is de achter rem schijf ook niet originaal die hoord minder gaatjes te hebben
en het voor spatbord is carbon dat is niet altijd standaard

vgr roy
 
Laatst bewerkt:
idd dit ding is veel te duur... adviesprijs biggelaar voor deze 10.000 Euro met 1 jaar garantie... Tevens kon motoport geen gegevens overleggen van de blok revisie en onderhouds verleden, en een 10.000 beurt bij biggelaar bij aankoop gingen ze ook niet mee accoord

m.a.w. motoport zijn losers die met hun handen van ducs moeten blijven... op naar Duitsland

(heb er al een gezien voor 8000 Euro, met termignoni dempers, 1997, 12000 km's, ook in het zwart en ook met van die mooie wielen en er stond een foto reportage van het spuitwerk op het net, dus geen schadebak!)

:]
 
idd Joris heeft het bij het rechte eind. Voor 2000 altijd een gouden, more then proven, Trellis frame. Wat zou kunnen is dat ze een Senna kuip erop hebben gezet. De 916 SBK Senna uitvoering, speciaal voor Senna gemaakt en door hem getest, is de enige die indertijd officieel zwart is gereleased. Let wel dit was een beetje mat zwart achtige uitvoering (zeker niet zo glimmend als deze).

Het is waarschijnlijker dat ze em gespoten hebben om een Senna uitvoering na te bootsen omdat ze nog wel ff rooie vellegies erin moeten gooien. Dan is't iig de kleurstelling van een Senna.

Daarnaast zou ik bij het kopen van zo'n 916 met nieuw blok maar is ff heel goed naar alle boutjes,moertjes en inbus kijken op slijtage. Kijk ook goed naar de koppelingsplaten in het huis (dit is vaak ingelagen)en het schroefdraad op de veer op de achterbrug. Bij Ducs met gesloten koppelingsdeksel is niet te zien en ook slecht te horen of er sprake is van inslag in het huis. ff het deksel verwijderen en kijken hoever er sprake van is.

Als dat allemaal in orde is en de proefrit ook.....ER GAAT NIETS BOVEN EEN DUC.
 
kan aan mij liggen maaruh ik vind de voorvork erg ver naar voren staan...verlengde uitgaven misschien :?
 
m.a.w. motoport zijn losers die met hun handen van ducs moeten blijven... op naar Duitsland



:]

Ach, niet alle Motoport zaken zijn slecht... Vianen is van een arrogante bal die meer met z'n aandelen clubje bezig is dan met z'n zaak.... verbaasd me dat ie het nog heeft, Almere heeft ie van de hand gedaan....
 
Terug
Bovenaan Onderaan